اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وعده پاداش ۱۰۰ میلیونی ورزش و جوانان خراسان رضوی برای مسافران توکیو

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش، ۱۰۰ میلیون تومان پاداش نیز دریافت خواهدکرد.

وعده پاداش ۱۰۰ میلیونی ورزش و جوانان خراسان رضوی برای مسافران توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار کرد: تمام ورزشکارانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده‌اند از وزارت ورزش حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند. در خراسان رضوی نیز اعلام کرده‌ایم ورزشکارانی که نامه انتخاب خود برای مسابقات المپیک و یا پارالمپیک را به اداره کل ورزش استان بیاورند، تا زمان اعزام، ماهیانه دو میلیون تومان حقوق به آنان پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی افزود: ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه داشته باشند و فدراسیون و یا هیات مربوطه این موضوع را به ما اعلام کنند، ماهانه یک میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش، با حمایت شهرداری مشهد ۱۰۰ میلیون تومان پاداش نیز دریافت خواهدکرد که پیش از اعزام به توکیو این مبلغ پرداخت خواهدشد. در این مدت امکانات مورد نیاز را در اختیار ورزشکارانی که برای المپیک و یا کسب سهمیه المپیک تلاش کرده‌اند، قرار داده‌ایم.

وی در خصوص تعداد ورزشکاران خراسان رضوی که در المپیک و پارالمپیک توکیو حضور خواهندداشت، خاطرنشان کرد: حدود ۱۱ ورزشکار خراسانی سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب و یا در شرف کسب سهمیه هستند. حضور حسن تفتیان در دوومیدانی، پوریا یلی در تیم ملی والیبال، حامد حسین‌زاده در تیم ملی بسکتبال، مجید ناصری در دوچرخه سواری، هادی رضایی و مهدی بابادی تیم ملی والیبال نشسته و حسن عبدی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر در توکیو قطعی شده است. صالح فروتن و روزبه ارغوان در تیم ملی بسکتبال شانس حضور در المپیک را دارند و شاهین مهردلان در دوومیدانی و سینا غلامپور در شنا شانس کسب سهمیه المپیک دارند.

فتاحی گفت: تمام فضاهای تمرینی در اختیار این ورزشکاران قرار داده شده است، سالن دوومیدانی و پیست مجموعه کوثر را در اختیار شاهین مهردلان قرار داده‌ایم، تمام امکانات برای حسن تفتیان نیز در تربت حیدریه و مشهد در نظر گرفته شده است، برای سینا غلامپور استخری در مشهد و نیشابور مهیا شده تا تمریناتش را انجام دهد، همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت صلاحدید خودش به تهران سفر کند و به همراه سایر اعضای تیم ملی تمریناتش را دنبال کند، سایر ورزشکاران هم در تیم ملی حضور دارند و نیاز به فضای تمرینی در مشهد ندارند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول