اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقاد تند یک بنفیکایی پس از پنالتی طارمی؛ مردم احمق نیستند، می‌فهمند پنالتی‌ها غیرعادی است!

ریاست سابق باشگاه بنفیکا پیش از دیدار حساس اُکلاسیکو جو جنجالی این مسابقه را افزایش داد و در خصوص پنالتی‌های پورتو در این فصل صحبت کرد.

انتقاد تند یک بنفیکایی پس از پنالتی طارمی؛  مردم احمق نیستند، می‌فهمند پنالتی‌ها غیرعادی است!

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب دیدار حساس پورتو و بنفیکا در لیسبون برگزار خواهد شد. بنفیکا که خودش دیگر نمی‌تواند قهرمان پرتغال شود سعی دارد با شکست پورتو، این افتخار را نیز از رقیب سنتی خود بگیرد تا جام در لیسبون به اسپورتینگ برسد.

روز گذشته آبولا در خصوص مهدی طارمی نوشت که ستاره ایرانی را مهره بزرگی در اُکلاسیکو برای باشگاه پورتو دانست. این روزنامه نوشت که طارمی جزو تاثیرگذارترین بازیکنان کونسیساو است و هم گل می‌زند، هم پاس گل می‌دهد و هم پنالتی می‌گیرد.

پنالتی طارمی در مقابل فامالیکائو باعث پیروزی پورتو شد و همین عامل سبب شد تا صدای یک بنفیکایی دربیاید و رئیس سابق این باشگاه پنالتی‌های این فصل پورتو را جنجالی و غیرعادی بنامد.

ژائو براز فرید، رئیس سابق باشگاه بنفیکا اظهار داشت: مردم اخحمق نیستند و می‌فهمند ماجرای این پنالتی‌های پورتو از کجاست. حداقل 4 پنالتی پورتو در این فصل با خطای بازیکنان سابق این باشگاه گرفته شده است. این پنالتی که دیوگو کی‌روش مقابل طارمی انجام داد واقعا عجیب است و توپ اصلا در صحنه خطا حضور نداشت. او آمد و طارمی را زد و هنوز نمی‌دانم چرا این خطا صورت گرفت.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم که همه این پنالتی‌های جدی است و ماجرایی دارد. پورتو می‌خواهد هر کاری که دلش خواست انجام دهد ولی ما احمق نیستیم و می‌فهمیم این پنالتی‌ها چگونه بدست می‌آید. من این را به کشور پرتغال می‌گویم. این پنالتی‌ها فقط برای پورتو گرفته می‌شود و این چهارمین بازیکنی است که به تیم سابقش پنالتی می‌دهد. همه چیز برای پورتو است و ما صرفا می‌توانیم از بازی‌های بعدی پیراهن پورتو را بر تن داور هم بکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول