اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۳ خانه هلال در سمنان افتتاح می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از افتتاح ۱۳ خانه هلال و پایگاه امداد و نجات جندق در این استان هم‌زمان با هفته هلال‌احمر خبر داد.

۱۳ خانه هلال در سمنان افتتاح می‌شود

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امسال هفته هلال‌احمر با شعار ملی «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه‌نشدنی» و شعار بین‌المللی «توقف ناشدنی، شکست‌ناپذیر، مقایسه نشدنی» در استان سمنان برگزار و برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت اجرا می‌شود.

او افزود: در روز شنبه، ۱۸ اردیبهشت، با شعار «خانه‌های هلال، جامعه تاب آور»، برنامه‌هایی همچون گل‌باران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در صورت وجود شرایط مناسب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «یک سال با کرونا، یک قرن با مردم» در استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در روز یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت هم با شعار «همدلی مهربانانه»، تقدیر از اعضای همکاری کننده در مقابله با ویروس کرونا، اهدای خون (بعد از افطار)، اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای محروم شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، جشنواره خاطره و دلنوشته خاطره‌ها و دلنوشته‌های هلال‌احمر قبل کرونا و برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع قدر و یا شهادت حضرت علی (ع) انجام می‌شود.

محمدخانی بیان کرد: در روز دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت با شعار «امدادگری، کاهش آلام بشری»، ۱۳ خانه هلال در سمنان هم‌زمان با سراسر کشور افتتاح می‌شود و شاهد افتتاح پایگاه امداد و نجات جندق هم خواهیم بود.

او گفت: در روز سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت هم با شعار «سلامتی، پویایی و حرکت»، ارائه خدمات درمان و توان‌بخشی با تخفیف ویژه به مراجعان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: ارائه خدمات درمان و توان‌بخشی با تخفیف ۵۰ درصدی به خبرنگاران در طول هفته هلال‌احمر، اهدای پنج عدد ماسک رایگان با آرم هلال به کلیه مراجعان داروخانه، پایش سلامت کارکنان (کنترل فشار خون، قند خون، وزن و ...) و افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعبه سمنان انجام می‌شود.

محمدخانی بیان کرد: در روز چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت که شعارش «تولید، پشتیبانی، مانع زدایی» است، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی برای رده سنی مختلف با عنوان هلال‌احمر، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، اسکیت) پرسنل و اعضا)، کوهپیمایی شبانه ویژه کارکنان و برگزاری جشن هلال را در بستر مجازی خواهیم داشت.

او گفت: در روز پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت با شعار «ایثار، ارزش ماندگار»؛ مرکز فیزیوتراپی میامی افتتاح می‌شود و در روز جمعه، ۲۴ اردیبهشت با شعار «خانواده بانشاط، جامعه سالم» شاهد شرکت اعضا در نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت (در صورت مجوز ستاد کرونا) خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول