اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۵ میلیاردتومانی ابزارآلات صنعتی قاچاق درکهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ابزارآلات صنعتی قاچاق در انباری در کهریزک خبر داد.

کشف ۵ میلیاردتومانی ابزارآلات صنعتی قاچاق درکهریزک

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از ۱۰ هزار عدد انواع ابزارآلات قاچاق ساخت کشور چین خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته برابر اطلاع از خبری مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق در انباری به آدرس کهریزک، مامورین این پلیس به محل اعزام‌ شده و مشاهده کردند‌ که محل مذکور انباری قدیمی بوده که پلمب و بلوک گذاری شده است ولی توسط متصدیان انبار بازگشایی شده و درحال تخلیه و نگهداری کالا است.

وی تصریح کرد: پس از رصد اطلاعاتی نامحسوس مشاهده شد تعدادی خودروی وانت به محل مراجعه کرده و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی ابزارآلات صنعتی از نوع آچار بوکس و جعبه آچار کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با حضور مأموران در محل رانندگان خودروها در تحقیقات اولیه بیان داشتند که در چند روز گذشته طی چند مرحله اقدام به تخلیه انواع ابزارآلات صنعتی خارجی در این مکان کرده و مالک اصلی کالاها را از شهرهای جنوبی بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به مقصد تهران بارگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک کالاها را دستگیر کردند که متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه بیان داشت کالاها را از شهرهای جنوبی خریداری و به انبار تهران فرستاده شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول