اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم/ دعوت از فعالان قرآنی مازندران برای شرکت در نمایشگاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان حضور فعال در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن است.

افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم/ دعوت از فعالان قرآنی مازندران برای شرکت در نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: سال گذشته در حاشیه برگزاری نمایشگاه مجازی شاهد استقبال خوب مردم فهیم و کتاب‌دوست استان مازندران از این رویداد فرهنگی بودیم.

وی از آغاز به کار نمایشگاه قرآن کریم در فضای مجازی خبر داد و افزود: این نمایشگاه مجازی با شعار قرآن؛ کتاب رشد و رویش از ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با ۱۸ رمضان کار خود را آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۲۷ رمضان ماه به مدت ۱۰ روز به‌صورت تمام وقت فعالیت و ارائه خدمت خواهد داشت.

زارع تصریح کرد: این نمایشگاه در دو محور خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی به بازدیدکنندگان و مخاطبان سامانه نمایشگاه مجازی ارائه و عرضه برنامه‌های قرآنی و دینی خواهد داشت، همچنین در بخش خدمات فروشگاهی آثار مکتوب منتشر شده متعلق به ۸ سال گذشته در سه حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس توسط ناشران عرضه و به‌فروش می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خصوص تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: تخفیف قطعی ۴۰ درصد برای تمام آثار عرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان، تأمین هزینه ارسال بسته‌های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف ۵۰ هزار تومان و اعطای بن خرید از نمایشگاه به ۱۲ هزار فعال قرآنی و فرهنگی از جمله این تسهیلات است.

این مسئول اضافه کرد: در بخش خدمات محتوایی، زمینه مشارکت و حضور تمامی موسسات، مراکز و فعالان قرآنی و دینی که امکان ارائه خدمات ممتاز و خلاقانه در حوزه‌های مختلف آموزش، مشاوره کودک و نوجوان، نگارخانه آثار هنری و غیره به مردم را دارند فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری ۳۰ نشست علمی ترویجی با موضوعات روز حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی با حضور اساتید در بخش خدمات محتوایی این نمایشگاه اشاره و تاکید کرد:  ۱۰ نشست(وبینار) نیز در حوزه بین‌الملل و با حضور کارشناسان و اساتید و صاحب‌نظران کشورهای مختلف اسلامی تشکیل می‌شود.

این مسوول با اشاره به حضور ۵۴۴ ناشر و ۴۷۰ موسسه، مرکز دینی و قرآنی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، یادآور شد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این نمایشگاه با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به آدرس iQfa.ir اقدام کنند.

زارع با تاکید بر این‌ که انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان مازندران حضور فعال در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن است، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که شاهد استقبال خوب مردم در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب بودیم شاهد این مهم در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت نیز باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول