اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع مواد بهداشتی و غذایی بین ایتام در سالروز شهادت امام علی (ع)+فیلم

همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) بیش از ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و خوراکی‌های متنوع به همت امامزاده روح الله الحسنی (ع) بین کودکان بی‌‌سرپرست دو مرکز نگهداری ایتام در منطقه ۱۲ تهران توزیع شد.

توزیع مواد بهداشتی و غذایی بین ایتام در سالروز شهادت امام علی (ع)+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شب‌های قدر امامزاده‌های استان تهران در کنار برپایی مراسم احیای شب‌های قدر به صورت حضوری و مجازی، کمک به نیازمندان را نیز در دستور کار قرار دادند.

حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) با اشاره به توجه امیرالمؤمنین (ع) به ایتام و کودکان بی‌سرپرست می‌گوید: ما در شب‌های قدر در کنار توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و محله‌های کم‌برخوردار، اقدام به توزیع مواد بهداشتی و خوراکی بین ایتام کردیم.

 

 

وی از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و خوراکی‌های متنوع برای کودکان در دو مرکز نگهداری ایتام در منطقه ۱۲ تهران خبر می‌دهد و می‌افزاید: کودکان بی‌سرپرست منتظر محبتی از سوی افراد هستند و ما با این اقدام به نیت امام علی (ع) سعی کردیم تا در روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) به توصیه ایشان عمل کرده و به ایتام کمک کنیم؛ چرا که در روایات آمده است: «بهشت سرایی دارد به نام «دارالفرح»؛ تنها افرادی وارد آن می‌شوند که ایتام مؤمنان را شاد کرده باشند».

امامزاده روح الله الحسنی (ع) از شب نوزدهم ماه رمضان نیز به توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم پرداخته است و این روند تا امشب ادامه دارد؛ به طوری که در این شب‌های ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، امامزاده‌های استان تهران در طرحی با عنوان ضیافت همدلی تا پایان ماه رمضان توزیع افطاری و بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار دارند تا سفره نیازمندان را رنگین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول