اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کسب عنوان رتبه اول زایمان طبیعی در کشور

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان از کسب رتبه اول زایمان طبیعی بیمارستان «آتیه» همدان در استان و رتبه سوم در بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

کسب عنوان رتبه اول زایمان طبیعی در کشور

حسن عروتی‌موفق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک روز جهانی ماما، از قداست این حرفه سخن به میان آورد و اظهار کرد: نوزاد اولین نگاه معصومانه‌اش را به ماما هدیه می‌کند و کارکنان زایشگاه اولین کسانی هستند که گریه نوزاد را می‌شنوند و شاهد شروع زندگی یک انسان در این دنیا هستند.

وی قداست حرفه مامایی را به دلیل ارتباط با دو انسان در آن واحد یعنی مادر و نوزاد؛ بسیار ارزشمند دانست و گفت: قشر پرتلاش ماما هر آنچه از علم، انگیزه، شور و نشاط بیشتری برخوردار باشد، مادران و نوزادان سالم و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش ماماهای بیمارستان آتیه، در استان و کشور شاهد افتخاراتی شده‌ایم که از زحمات پرتلاش این قشر و دیگر نیروهای این مجموعه، قدردانی می‌کنم افزود: سال گذشته بیمارستان آتیه همدان با برخورداری از یک بخش زایشگاه و یک بخش جراحی زنان در بین بیمارستان‌های استان همدان با ۳ هزار و ۳۴۳ زایمان طبیعی رتبه اول را کسب کرد.

وی بیان کرد: این مهم در حالی است که بیمارستان آتیه تنها بخش زایشگاه و جراحی زنان دارد و بیمارستان مخصوص زنان نیست اما خوشبختانه اقبال و مراجعه به این مجموعه بالاست.

 عروتی‌موفق در خصوص جایگاه بیمارستان آتیه بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی نیز خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران این بیمارستان موفق شدیم بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور رتبه سوم زایمان طبیعی را کسب کنیم.

  انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول