اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دفتر تحکیم وحدت: انتشار فایل صوتی ظریف برای دوپینگ انتخاباتی بوده است

دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتشار فایل صوتی ظریف تعمدی و خائنانه از سوی غربگرایان و برای دوپینگ انتخاباتی بوده است؛ بر همگان واجب است تا ایران را از گزند تشکیل دولت سوم روحانی حفظ کنند ز یرا جریان تحریف بدنبال آن است که برجام را تصمیم رهبری معرفی کند.

دفتر تحکیم وحدت: انتشار فایل صوتی ظریف برای دوپینگ انتخاباتی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد انتشار فایل صوتی ظریف تعمدی و خائنانه از سوی غربگرایان و برای دوپینگ انتخاباتی بوده است؛ بر همگان واجب است تا ایران را از گزند تشکیل دولت سوم روحانی حفظ کنند زیرا جریان تحریف بدنبال آن است که برجام را تصمیم رهبری معرفی کند. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از انتشار تعمدی و خائنانه فایل صوتی وزیر امور خارجه در ادامه‌ پروژه‌ی تحریف حاج قاسم سلیمانی، فضای سیاسی کشور دچار التهاب شدیدی گشت و احساسات مردم ایران همان طور که از ترور ایشان بسیار جریحه دار شده بود، این بار سرشار از نفرت نسبت به گردانندگان پروژه ترور شخصیت ایشان گشت.

موج فشار افکار عمومی تا حدی قوی بود که حتی رئیس جمهور هم مجبور به اعلام برائت از ظریف و مواضعش شد. با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می‌رفت غربگرایان به دنبال اجرای یک دوپینگ انتخاباتی در جهت تطهیر خود و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت باشند، که انتشار این فایل صوتی کاملاً تکمیل کننده همان پازل است.

پس از هجوم مردم علیه دروغ پردازی‌های دولت در جهت تطهیر خود، این بار رهبر معظم انقلاب بودند که با بیان نکاتی چند حول مواضع ضد امنیت وزیر امور خارجه، ابعاد جدید موضوع را روشن ساختند.

گویا بیان این سخنان برای جریان تحریف خیلی گران تمام شده و این جریان بعد از آن، تمام ظرفیت خود را برای مقصر جلوه دادن رهبری به کار برده است.

رهبر انقلاب در سخنان خود فرمودند: «در هیچ کجای دنیا وزارت امور خارجه تعیین کننده سیاست‌های خارجی نیست» ایشان در ادامه نقش وزارت خارجه را اجرایی دانستند و تعیین سیاست را کار نهاد بالادستی این وزارت خانه یعنی شورای عالی امنیت ملی با ریاست رئیس جمهور بیان کردند.

همین مسئله باعث شد غربگرایان که تا به امروز برجام را فتح الفتوح می‌دانستند، سرمست از این سخنان رهبری به یکباره منتقد برجام شوند و آن را تصمیم رهبری و نظام معرفی کنند!

عاشقان دیروز برجام تبدیل به منتقدین امروز شدند و این بار جهت باد را به سمت انتقاد از آن یافتند تا بتوانند با ایجاد یک پازل جدید بهانه‌ی جدید برای حمله به رهبری داشته باشند.

جریان تحریف به دنبال رسالت اصلی خود یعنی وارونه جلوه دادن حقایق، به دنبال این است که برجام و تمام سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی را تصمیم رهبری نظام معرفی کنند، حال آنکه رهبری نهاد بالادستی وزارت امور خارجه که تعیین کننده سیاست خارجی جمهوری اسلامی است را شورای عالی امنیت ملی معرفی کردند.

ریاست این شورا بر عهده شخص رئیس جمهور است، بنابراین لمپن‌های سیاسی باید بدانند اگر هم امروز به یکباره سرشان به سنگ خورده و مثل مواضع چندین ساله‌ جریان انقلابی می‌خواهند از برجام انتقاد کنند، تمام حملاتشان مستقیما متوجه رئیس جمهور مطلوبشان یعنی حسن روحانی خواهد بود و نه شخص دیگر.

غربگرایان که خود خبر از فاجعه‌ برجام دارند به خوبی می‌دانند که چه حجم خسارتی بابت این قرارداد به مردم ایران وارد شده است و اگر تا به الآن همچنان از آن دفاع می‌کردند دلیلش تنها این بود که این قرارداد دستپخت خودشان بوده است.

اما امروز بهانه‌ای یافته‌اند تا از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی کنند و آن را گردن دیگران بیاندازند! در واقع برجام امروز مثل بچه یتیمی می‌ماند که پدر واقعی‌اش یعنی جریان غربگرا به دلیل انتخابات ریاست جمهوری دیگر نمی‌تواند مسئولیتش را قبول کند و باید هر چه سریع‌تر او را گردن دیگری بیاندازد.

جریان تحریف بنده‌ قدرت است بنابراین هرکاری خواهد کرد که در قدرت بماند، از جمله کارهایی که برای ادامه‌ حیات سیاسی خود می‌کند این است که همیشه چهره‌ای حق به جانب و ژست اپوزوسیون به خود می‌گیرد.

بنابراین در هر لحظه و برای هر اقدامی باید خود را مورد ظلم نشان دهد، این سناریو عینا در برخورد این جریان با برجام مشهود است برای مثال این جریان تا چند روز پیش که هنوز برجام را فتح الفتوح می‌دانست، رهبری را عامل بازدارنده از اجرای برجام معرفی می‌کردند تا اینطور به مردم القا کنند که ما خواستیم با دنیا مذاکره کنیم اما دیگران نگذاشتند! اما امروز که مفری برای تطهیر خود یافته‌اند و منتقد برجام شده‌اند، سعی دارند رهبری را حامی برجام و برجام را تصمیم نظام جلوه دهند! این برخورد به دلیل قبیله‌گرایی مفرط در بین غربگرایان ایران است، برای آن‌ها اصل موضوعات و درستی و غلطی آن موضعیت ندارد، بلکه برایشان صرفاً چگونگی بهره‌برداری سیاسی به نفع قبیله خودشان اهمیت دارد و این یعنی ممکن است هر لحظه یک نظر جدید پیدا کنند!

اکنون زمان آن است مردم شریف ایران یک بار برای همیشه بساط این برخوردهای قبیله‌گرایانه را از فضای سیاسی کشور جمع کنند. اکنون در انتخابات 1400 مهم‌ترین جواب جریان تحریف از طرف مردم داده خواهد شد اما این چیزی از مسئولیت کنشگران انقلابی و دلسوزان کشور نمی‌کاهد بلکه مسئولیت ایشان را چندین برابر خواهد کرد.

بر همه‌ی نخبگان‌ واجب است تا کشور ایران را گزند تشکیل دولت سوم روحانی حفظ کنند. بی‌شک افکار مختلف اگر بر روی آبادانی کشورمان ایران اتفاق داشته باشند، همگی خواستار تحول در وضعیت کشور خواهند بود.

والاسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول