اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

6 هزار و 800 زنجانی مشمول بیمه بیکاری شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به ثبت‌نام بیش از 7 هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری گفت: از این تعداد 6 هزار و 800 نفر مشمول بیمه بیکاری شدند.

6 هزار و 800 زنجانی مشمول بیمه بیکاری شدند

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد، اظهار کرد: در این راستا دولت تسهیلات لازم را در اختیار این مشاغل قرار دارد. 

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۷۰۰ فعالیت در زنجان شناسایی شد، تصریح کرد: در استان تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که پرونده این تعداد مورد بررسی و پالایش قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته در استان زنجان تعداد 7 هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که ۶ هزار و 873 نفر مشمول بیمه بیکاری شدند.

یوسفی با بیان اینکه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در ۱۳ رسته برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند، ابراز داشت: تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: خوشبختانه پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان بسیار خوب بوده است. 

وی تصریح کرد: متاسفانه کرونا بیشترین آسیب را به اشتغال بخش خدمات و گردشگری وارد کرد و در حال حاضر درصد زیادی از مشاغل در بخش گردشگری بیکار شدند که امیدواریم طی سال‌جاری با قطع زنجیره کرونا اشتغال در بخش خدمات و گردشگری افزایش یابد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول