اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

رویوران: جنبش عظیمی در غرب در تحریم رژیم صهیونسیتی تشکیل شده است

معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: امروز جنبش عظیمی در غرب در تحریم رژیم صهیونسیتی تشکیل شده است. درواقع فلسطین جنبش‌های زیادی دارد که برخی از این جنبش‌ها در غرب وجود دارد.

رویوران: جنبش عظیمی در غرب در تحریم رژیم صهیونسیتی تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی «آزادی قدس نزدیک است» صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت) با حضور «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در ایران «ناصرابو شریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، «سید عبدالله صفی الدین» نماینده حزب الله لبنان در ایران، «حسین رویوران» معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این نشست که در آستانه یوم‌الله روز جهانی قدس برگزار شد، حسین رویوران، معاون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه اعلام روز قدس بر اساس راهبرد امت-دولت حضرت امام نامگذاری شد، گفت: این نامگذاری، مسئولیت جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر ملت‌ها را نشان می‌دهد. 

وی با بیان اینکه قدس نماد فلسطین است، اظهار داشت: حضرت امام با درکی عمیق، فلسطین را به‌عنوان اولویت سیاست خارجی ایران مطرح کرد که این به میراث دینی ما برمی‌گردد چرا که در قرآن، آیه‌هایی درباره قدس و مسجدالاقصی داریم.

رویوران گفت: زمانی که قدس غصب شد، واکنش‌ها محدود بود اما در جریان جنگ ۳۳ روزه  از پایتخت اندونزی به‌عنوان شرق جهان اسلام تا  مغرب جهان اسلام تظاهرات انجام شد و این نشان داد که امام موفق بوده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به صرف شعار اکتفا نکرده و در عمل به کمک ملت فلسطین آمده، گفت: طی سالیان گذشته رهبر معظم انقلاب بر کمک به جنبش‌های غیر مسلمان که به حمایت از فلسطین برخاسته‌اند نیز تأکید کرده‌اند. 

معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به راهبرد مهار رژیم اشغالگر قدس از سوی جبهه مقاومت اشاره کرد و با بیان اینکه از سال ۲۰۰۶ که حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه به پیروزی رسید، اسرائیل جرأت ندارد به لبنان نگاه چپ بیاندازد در حالی که لبنان حیات خلوت آن‌ها بود. این ناشی از راهبرد بازدارندگی است.

رویوران ادامه داد: موشک اخیر سوریه که در نزدیکی دیمونا فرود آمد و از همه پدافندها عبور کرد پیام مهمی را منتقل کرد. پیام این بود که اگر به تجاوز به سوریه ادامه دهید پاسخ خواهید گرفت و این راهبرد بازدارندگی را تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق بود که برخی از کشورهای عرب‌ گفتند می‌خواهیم با ایران رابطه خوبی داشته باشیم.

رویوران با بیان اینکه انتقال پیام بحران انسانی فلسطین به دنیا موفقیت آمیز بوده است، گفت: 
در مقطعی بزرگترین تظاهرات مردم انگلیس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در حمایت از فلسطین برگزار شد و این نشان می‌دهد که تحولی در دنیا نسبت به فلسطین در دنیا بوجود آمده است.

وی افزود: امروز جنبش عظیمی در غرب در تحریم رژیم صهیونسیتی تشکیل شده است. درواقع فلسطین جنبش‌های زیادی دارد که برخی از این جنبش‌ها در غرب وجود دارد.

رویوران تصریح کرد: باید نبردی که در افکار عمومی دنیا نسبت به مسئله فلسطین وجود دارد را ببریم.

وی با اشاره به بیانات چند سال قبل رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونسیتی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این بدان معنا نیست که حتماً زوال این رژیم ۲۵ سال طول خواهد کشید. بلکه به این معناست که رژیم صهیونسیتی تا ۲۵ سال آینده دوام نخواهد آورد و زودتر از بین می‌رود. این نشانه باور و ایمان رهبر انقلاب است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول