اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۲ فضای آموزشی اسلامشهر دارای معارض است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: ۲۲ فضای آموزشی در سطح اسلامشهر دارای معارض هستند، که برعلیه آنها در دستگاه قضایی طرح دعوی شده است.

۲۲ فضای آموزشی اسلامشهر دارای معارض است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر صبح امروز در جلسه بررسی و همفکری مسائل آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد :از مجموع ۱۶۳ فضای آموزشی در سطح اسلامشهر تعداد ۲۲ باب فضای آموزشی دارای معارض هستندکه بر علیه آن‌ها از سوی مالکان در دستگاه قضایی اعلام شکایت و طرح دعوی شده است.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی از ادارات و دستگاه‌ها با مجموعه مدیریت آموزش و پرورش، گفت: حال حاضر آموزش و پرورش اسلامشهر خوب نیست و با استانداردهای تعیین شده خیلی فاصله دارد، نگاه مجموعه مدیریت شهری به آموزش و پرورش باید عمیق‌تر شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به وجود ۹۲ هزار دانش آموز در حال تحصیل در ۱۶۳ فضای آموزشی در اسلامشهر، بیان کرد: درحال حاضر تعداد ۲۴ مدرسه مستهلک نیازمند بهسازی و بازسازی، ۱۵ مدرسه نیازمند مقاوم سازی در سطح منطقه داریم، که علاوه بر آن در ۱۳ مدرسه بالای ۴۰ سال و ۳۳ مدرسه با عمر بالای ۳۰ سال دانش‌آموزان مشغول تحصیل و کسب علم و دانش هستند.

بنار با اشاره به کسری ۲۷۰ کلاس درس در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با همت خیران نیکوکار از مهر ماه سال ۹۸ تا مهر ۱۴۰۰ علاوه بر راه‌اندازی دو هنرستان دخترانه و پسرانه در سطح شهرستان تعداد ۲۴۰ کلاس درس جدید، احداث، تکمیل و به ظرفیت فضای آموزشی منطقه افزوده می‌شود.

روح اله مسعودی پور رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به وجود ۱۳ هزار و ۳۳۵ دانش‌آموز مشغول به تحصیل در بخش چهاردانگه، اظهارکرد: عمده مشکلات آموزش و پرورش در خصوص فضاهای آموزشی در مناطقی مانند چهاردانگه، حاصل اتفاقاتی است که در اثر رشد عمودی شهرها و انبوه سازی‌ها به وجود آمده است و باید مجموعه مدیریت شهری برای حل این معضل به آموزش و پرورش کمک کند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول