اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه ای کشور از سوی بسیج دانشجویی

معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور از راه اندازی مرکز پایش مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه ای کشور از سوی بسیج دانشجویی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرکز پایش مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشوراز سوی بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در راستای حل مسائل دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شد.

محمد علی انصاری جابری معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور از راه اندازی رسمی مرکز پایش مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در بسیج دانشجویی در راستای کمک به حل نظام مسائل دانشگاه، مرکز پایش مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف جمع‌آوری مطالبات دانشجویان در حوزه‌های مختلف صنفی، رفاهی، آموزشی، علمی، پژوهشی و... مأمنی برای پیگیری حقوق دانشجویان این دانشگاه خواهد بود و بسیج دانشجویی به محض دریافت هرگونه مطالبه‌ای در هر حوزه‌ای خود را ملزم و موظف به رسیدگی می‌داند و موارد با همکاری نهاد‌های نظارتی درون دانشگاهی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان این که این مرکز از طریق مسئولین بسیج دانشجویی آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای پل ارتباطی دانشجویان، اساتید و کارکنان با نهاد‌های نظارتی دانشگاه خواهد بود، افزود: هر شخصی با هر فکر و سلیقه هر نوع مطالبه‌ای در هر حوزه‌ای در سطوح مختلف دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه داشته باشد یا هر حقی از هر شخصی در حیطه خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای که ضایع شده باشد، بسیج دانشجویی ملجا و مرجع تظلم خواهی و داد خواست ایشان خواهد بود و با همکاری مسئولین مربوطه در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای مشکلات و مطالبات را پیگیری خواهد کرد.

انصاری جابری افزود: پیرو جلسات و هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای و همکاری دفتر نظارت، ارزیابی دانشگاه در پیگیری این مسائل، ساختار لازمه مربوط این مرکز به تمام دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور ابلاغ شد.

انصاری گفت: برای فعالیت این مرکز یک دفتر مرکزی در ستاد مرکزی و دفاتر استانی زیر مجموعه بسیج دانشجویی آموزشکده ها و دانشکده ها تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویان آموزشکده ها و دانشکده های استانی باتوجه به جلسات شورای ارزیابی و نظارت در سطوح کلی آموزشکده ها و دانشکده ها می توانند مسائل و مطالبات خود را به بسیج دانشجویی آن واحد منتقل کرده و مسئول مرکز پایش بسیج آموزشکده یا دانشکده مذکور بر اساس میزان مطالبات جمع آوری شده با مسئولین آن واحد آموزشی درخواست جلسه می دهد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد که همه مسائل در آن جلسه حل گردد و در صورت حل نشدن مسئله ای در واحد استانی، مسئله مذکور به دفتر مرکز پایش در تهران منتقل گردیده تا در جلسات دفتر نظارت دانشگاه در سازمان مرکزی مطرح شده و حل شود.

انصاری افزود: دانشجویان می توانند مسائل و مطالبات خود را با مسئول بسیج دانشجویی واحد آموزشی خود در میان بگذارند و یا در صورت نیاز به ارتباط گیری مستقیم با دفتر مرکزی مرکز پایش بسیج دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای هر گونه مطالبه ای را به طور مستند به آیدی ادمین کانال مرکز پایش بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی admin_payesh در پیام رسان ایتا ارسال کنند که در اسرع وقت اقدامات، پیگیری‌ها و رسیدگی‌های لازم را به عمل آوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول