اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دردسرهای روئینگ‌سواران در توکیو از زبان سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران گفت: تنها مشکلی که همه تیم‌ها در مسابقات کسب سهمیه دارند، شرایط جوی است.

دردسرهای روئینگ‌سواران در توکیو از زبان سرمربی تیم ملی

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره رعایت پروتکل‌ها در ژاپن برای مسابقات کسب سهمیه، عنوان کرد: به خاطر شرایط کرونا از همان بدو ورود به فرودگاه دقیق همه چیز چک شد. شاید در فرودگاه ۳ تا ۴ ساعت از مراحل مختلف گذشتیم، فرم پر کردیم و در فرودگاه تست دادیم.

وی افزود: به نظرم پروتکل‌ها با نظم خوبی اجرا شده و این را در تمرینات هم شاهد بودیم. برای هر تیم حتی اگر ۲ نفر بودند اتوبوس مجزا در نظر گرفته شده بود. در هتل هم تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شود و هر روز شرایط جسمانی همه چک می‌شود، ورزشکاران نیز در اتاق‌های مجزا هستند.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران یادآور شد: تنها مشکلی که برای تیم‌ها وجود دارد شرایط بد جوی است. چون پیست در مجاورت دریاست، بسیار مواج است و از ساعت ۹:۳۰ به بعد باد شدیدی می‌وزد به طوری که مجبور بودند پیست را ببندد، همین موضوع ممکن است کیفیت کار را پایین بیاورد اما مطمئن هستم با این شرایط ژاپنی‌ها به راحتی المپیک را برگزار می‌کنند.

فرزام یادآور شد: پیست برگزاری مسابقات کسب سهمیه میزبانی المپیک را برعهده دارد. ما روز یکشنبه قایق‌ها را تحویل گرفتیم و کل روز را به تنظیم قایق‌ها اختصاص دادیم. تمام کشورهای مدعی آسیایی حضور دارند و حدود ۱۷ تیم رقیب بهمن نصیری و ۱۴ تیم رقیبان نازنین ملایی هستند. کشورهای مدعی حضور دارند و باید وارد مسابقه شویم تا ببینیم شرایط رقبا چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول