اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تردد ایمن در محور ایرانشهر_بم فراهم شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش راهداران این اداره کل با احداث کنار گذر در محدوده پل تخریب شده محور ایرانشهر_بم تردد ایمن کاربران جاده ای فراهم شد.

تردد ایمن در محور ایرانشهر_بم فراهم شد

 عبدالرحمن نارویی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: براثر بارندگی های چند روز اخیر پل این محور مواصلاتی اصلی و پر تردد براثر طغیان رودخانه های محلی مسدود شده بود که با تلاش ۱۷ ساعته راهداران پل تخریبی ایمن سازی شد و به منظور تردد مطمئن هم استانی های گرامی کنار گذر احداث و تابلوهای ایمن نیز نصب شد.

وی افزود: بارندگی این مدت علاوه بر خسارت به زیر ساخت های راهها، مسدود کردن برخی مسیرهای اصلی و روستایی جنوبی استان را نیز به همراه داشت که تعدادی از این محورها نظیر _ایرانشهر _بم با حضور به موقع راهداران با احداث مسیر انحرافی و نصب علائم ایمنی بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارشها و احتمال وقوع آبگرفتگی در برخی شهرهای استان طی روز های آینده تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث و خطرات احتمالی اندیشیده شده است.

وی انگیزه راهداران جنوب استان سیستان و بلوچستان را برای خدمت به مردم توصیف‌ناپذیر ذکر کرد و افزود: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی قابل تقدیر راهداران مهم‌ترین عامل در پاسداشت جان و مال مردم در جاده‌ها است بطوری که همکاران ما برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای و بازگشایی تمام مسیرها‌ از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی ضمن تاکید بر پرهیز شهروندان از انجام سفر های غیر ضروری و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خاطر نشان کرد: عموم مردم می توانند از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/75002/س

انتهای پیام/75005

05

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول