اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

در انتفاضه سوم، دولت مقتدر فلسطین تشکیل خواهد شد

قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین گفت: دو انتفاضه در فلسطین رخ داد و دستاوردهای بزرگی به دست آورد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است در انتفاضه سوم دولت مقتدر فلسطین تشکیل خواهد شد.

در انتفاضه سوم، دولت مقتدر فلسطین تشکیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز قدس با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی ورامین، اظهار کرد: مراسم امروز با توجه به محدودیت‌های کرونایی انجام می‌شود و حاضران جلسه فعالان فرهنگی هستند.

وی گفت: تمام دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ریشه در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ دارد چرا که قیام سال ۴۲ نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است.

مهدی شکیبایی قائم مقام دفاع از جمعیت فلسطین در این نشست ضمن گرامی داشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدای قدس و سردار سلیمانی که در این مسیر شجاعانه به شهادت رسید، عنوان کرد: مسأله فلسطین به عنوان بحران قرن است که توسط انگلیس بنا شده و در حالی که همه بحران‌های قرن تمام شد اما موضوع فلسطین همچنان پابرجا است. 

وی گفت: نام گذاری روز قدس توسط حضرت امام خمینی(ره) از اقدامات ارزنده بود که در کشور رخ داده است.

قائم مقام دفاع از جمعیت فلسطین ادامه داد: حدود دو سال است که اسرائیل با بحرانی شدید مواجه شده که در ۷۰ سال گذشته با آن روبه‌رو نبوده و روزبه‌روز رو به افول است.

شکیبایی با بیان اینکه در ۴۲ سالگی روز قدس هستیم، تصریح کرد: روز قدس در مسیر خود قرار گرفته است و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه بوده و اهداف بزرگ این روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل است. 

وی افزود: بعضی از کشورهای عربی با دسیسه‌هایی که توسط آمریکا و انگلیس انجام داده به سمت عادی سازی روابط با اسرائیل پیش می‌روند.

قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس از بُعد فرهنگی  اقدام به تأسیس فلسطین کرده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی در ابتدای حضور اسرائیل در فلسطین آن‌ها را اقلیت‌هایی کوچک نام می‌برد و هدف آن‌ها حمایت از اسرائیل و نسل‌کشی فلسطین بوده است.

وی اعلام کرد: دو انتفاضه در فلسطین رخ داد و دستاوردهای بزرگی به دست آورد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است در انتفاضه سوم دولت مقتدر فلسطین تشکیل خواهد شد.

قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین در ادامه تصریح کرد: ایجاد سپاه قدس به منظور تشکیل ارتش متحد اسلامی به دلیل پایان قدرت اسرائیل انجام گرفته است.

شکیبایی تأکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) دو هدف بزرگ را در خصوص فلسطین داشت که در این عرصه موفق بوده است که همه این موفقیت‌ها نشان از عظمت سپاه دارد.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ تحرکات اسرائیل پاسخ‌های محمکی داده است و متأسفانه از بُعد رسانه ما ضعیف هستیم و نتوانستیم اطلاع رسانی و برجسته سازی خوبی کنیم که نمونه بارز آن حمله موشکی به سایت هسته‌ای اسرائیل بود در حالی که با پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی، امنیت این سایت را تأمین می‌کردند.

قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین اضافه کرد: سایت هسته‌ای اسرائیل از طریق سامانه موشکی اس ۲۰۰ مورد هدف قرار گرفت و سامانه‌های دفاعی اسرائیل هم نتوانست این موشک را منحدم و مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول