اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

با ویپاد بانک را با خود همراه کنید

یکی از معضلات فعلی درخصوص فعالیت‌های بانکی افراد، مراجعه حضوری به بانک است. در صورتی که این مراجعات می‌تواند در شرایط کرونایی بسیار خطرناک باشد. در شرایط عادی نیز این مراجعات بخش عمده‌ای از وقت و انرژی افراد را به خود اختصاص می‌دهد.

با ویپاد بانک را با خود همراه کنید

اخبار شرکت‌ها؛ یکی از معضلات فعلی درخصوص فعالیت‌های بانکی افراد، مراجعه حضوری به بانک است. در صورتی که این مراجعات می‌تواند در شرایط کرونایی بسیار خطرناک باشد. در شرایط عادی نیز این مراجعات بخش عمده‌ای از وقت و انرژی افراد را به خود اختصاص می‌دهد.

از سوی دیگر، حضور در شلوغی شعبه‌‌های بانک، مدیریت سخت پرداخت‌‌های گروهی و طولانی بودن فرایند مدیریت حساب‌‌های مالی به‌ صورت روزمره، ساعت‌‌های زیادی را از افراد می‌‌گیرد. در صورتی که بانکداری الکترونیک بسیاری از این مشکلات را حل کرده است.

به‌عبارت دیگر، زمان یکی از با‌ارزش‌‌ترین دارایی‌‌های ما محسوب می‌‌شود  و بر همین اساس بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی نوآور اقدام به توسعه خدمات نوین بانکی در غالب نرم‌افزار گوشی همراه کرده است و به‌وسیله ‌‌آن خدمات بانکداری تمام‌ دیجیتال را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار داده است. این بانک تمام‌دیجیتال «ویپاد» نام دارد. ویپاد تنها یک برنامه بانکی ساده برای نقل و انتقالات مالی نیست؛ بلکه به عنوان یک دستیار مالی هوشمند و شبکه اجتماعی مالی هرآنچه را که در شعبه‌‌های بانک نیازمند آن باشید به گوشی شما خواهد آورد.

ویپاد ضمن ارائه خدمات متنوع بانکداری دیجیتال می‌تواند منجر به تسهیل تعاملات مالی میان افراد از‌طریق شماره تلفن همراه نیز ‌شود.

از جمله ویژگی‌های این دستیار مالی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد: کاربران گرامی می‏توانند با عضویت در ویپاد و طی‏کردن مراحل احراز هویت، کیف پول دیجیتال خود را به حساب دیجیتال بانک پاسارگاد ارتقا دهند و از شماره حساب دیجیتال و شماره شبای دیجیتال برای انجام تعاملات مالی برخوردار شوند.

دریافت کارت بانکی دیجیتال بانک پاسارگاد: کاربران گرامی می‏توانند پس از طی مراحل احراز هویت و ارتقای کیف پول دیجیتال به حساب دیجیتال پاسارگاد و با ثبت درخواست صدور کارت بانکی دیجیتال پاسارگاد، از کارت بانکی دیجیتال پاسارگاد که در کلیه درگاه‏های اینترنتی قابل استفاده است، برخوردار شوند.

انتقال وجه به کارت یا شبای خود و دیگران: کاربران گرامی ویپاد می‏توانند نسبت به انتقال وجه به کارت و شبای حساب‏های دیگری از خود، اعضای فهرست مخاطبین عضو ویپاد (تنها بر اساس شماره تلفن) و هر فرد دیگری (با ثبت شماره کارت و یا شماره شبای مقصد) اقدام کنند.

درخواست کارت اعتباری ارزان ‏قیمت پاسارگاد: آن دسته از مشتریان بانک پاسارگاد که به عضویت اپلیکیشن ویپاد درآمده باشند می‏توانند نسبت به ثبت درخواست کارت اعتباری ارزان‏قیمت و دریافت این نوع تسهیلات پس از تکمیل اطلاعات و احراز شرایط لازم اقدام نمایند.

دریافت کارت هدیه دیجیتال پاسارگاد: کاربران گرامی ویپاد می‏توانند بدون مراجعه به شعبه و تنها از طریق اپلیکیشن ویپاد، نسبت به خرید کارت هدیه دیجیتال (قابل استفاده در کلیه درگاه‏های اینترنتی) و ارسال آن برای عزیزان خود اقدام نمایند.

استعلام بدهی و پرداخت وجه قبوض خدماتی: مدیریت پرداخت وجه دُنگ و دیگر هزینه‏های گروهی، قرض به دوستان و درخواست وجه از دوستان، مشاهده گردش حساب و ... از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن ویپاد هستند که به مرور و با افزودن سرویس‏های دیگر، تجربه لذت‏بخشی از نقل و انتقالات مالی و پرداخت هزینه‌‏های روزمره را در اختیار کاربران گرامی قرار خواهند داد.

علاوه بر خدمات یادشده، موارد دیگری نظیر احراز هویت کاملاً دیجیتال، پشتیبانی آنلاین، رمزگذاری اطلاعات بانکی و شخصی در بالاترین سطح امنیت و امکان اعمال رمز و اثرانگشت نیز در طراحی این اپلیکیشن لحاظ شده‏‌اند.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت برنامه موبایلی ویپاد یا استفاده از خدمات تحت وب آن و یا کسب‌‌اطلاعات بیشتر در‌خصوص این برنامه، به وب‌سایت ویپاد به نشانی www.wepod.ir و یا سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول