اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

لقب شهید قدس برازنده حاج قاسم است/دشمن شناسی انقلاب اسلامی سبب موفقیت آن شده است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: حاج قاسم، تلاش کرد بین گروه های مقاومت وحدت ایجاد و آن ها را به سمت واحدی یعنی علیه رژیم صهیونیستی هدایت کند و در این پروژه موفق بود، حقا که لقب شهید قدس برازنده ایشان است.

لقب

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، ظهر امروز، چهارشنبه در نشست مجازی "قدس و مقاومت" که به همت کانون بسیج رسانه قزوین برگزار شد، با بیان این که روز قدس ایام الله است و نامگذاری آن برای یاری قدس بوده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) معتقد بودند روز قدس، بخشی از ایمان ما است و تمامی مراجع، شیعه و سنی نیز همگام با امام به این موضوع اعتقاد دارند که  قدس، جزئی از سرزمین های اسلامی است.

وی افزود: امام خمینی(ره) در این مسیر تنها نبودند و روز قدس را به یک پروژه مهم برای مقابله با غرب و استعمار تبدیل کردند و در واقع امام پرچم دار این مبارزه بودند.

ابوشریف ادامه داد: روز قدس نه فقط برای یاری فلسطین بلکه یک پروژه بزرگی بود که بر اساس آن، محور مقاومت تبدیل به نیرویی برای یاری امت اسلامی شد و در حال حاضر نیز، شاهد وحدت گروه های جهادی و هدایت این گروه ها به سمت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، در همه جای جهان اسلام از جمله عراق ، فلسطین، لبنان، سوریه و...هستیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، با بیان این که، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس تشکیل شد، گفت: حاج قاسم، تلاش کرد بین گروه های مقاومت وحدت ایجاد کند و  آن ها را به سمت واحدی یعنی علیه رژیم صهیونیستی هدایت کند و در این پروژه موفق بود، حقا که لقب "شهید قدس" برازنده ایشان است.

وی ادامه داد: حاج قاسم، با ایمان خود، این کار را انجام داد و شاهد بودیم غزه، لبنان، عراق و یمن به نیروی قوی در برابر استعمار و صهیونیست ها تبدیل شد.

ابوشریف با بیان این که، دشمن شناسی انقلاب اسلامی در پروژه قدس سبب موفقیت آن شده است گفت: امام خمینی(ره) قدس را در اولویت انقلاب اسلامی قرار دارد و در حال حاضر شاهد پیشرفت و عزت ایران هستیم و با این اولویت در برابر بزرگترین قدرت ها ایستاده است.

وی افزود: چه کسی پیش بینی می کرد روزی برسد، غزه با رژیم صهیونیستی موازنه قدرت ایجاد کند و یا جنوب لبنان به خطری بزرگ برای اسرائیل تبدیل شود که همه این ها به دلیل موفقیت پروژه قدس بوده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در پایان گفت: طرح قدس در آینده به پیروزی خواهد رسید و آینده قطعا برای اسلام است در این راستا یاری قدس برای تمام مسلمانان واجب است.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول