اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: کشورهای مسلمان کالاهای تولید شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را مصرف نکنند

نماینده گناباد در مجلس با بیان اینکه خرید کالای رژیم صهیونیستی در مسیر مشروعیت‌ بخشیدن به این رژیم است، گفت: صهیونیست‌ها با برندسازی در تولید کالاها به دنبال حساسیت‌زدایی نسبت به خود در میان کشورهای مسلمان است.

نماینده مجلس: کشورهای مسلمان کالاهای تولید شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را مصرف نکنند

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مصرف کالاهای صهیونیستی در واقع یکی از راه‌های مشروعیت بخشیدن به این رژیم است که باید کشورهای مسلمان نسبت به این مسئله حساس باشند و کالاهای تولید شده توسط این رژیم نامشروع را مصرف نکنند. 

وی افزود: از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی با برندسازی و عرضه کالاهای مختلف در کشورهای مسلمان درصدد حساسیت‌زدایی نسبت به این رژیم نامشروع در بین مسلمانان است تا اینگونه القا کند که هرگونه برند خوبی که وجود دارد اسرائیلی است. 

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی توسط همه ملل جهان یک امر ضروری است و همه جهان باید با تحریم کالاهای این رژیم به مقابله با این رژیم نامشروع کمک کنند.

صفایی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی،‌ رسانه‌های غربی با پروپاگاندایی که دارند،‌ هر کالای مرغوبی که وجود دارد را اسرائیلی بنامند و عنوان کنند که این کالا تهیه شده توسط رژیم صهیونیستی است. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی به دنبال سلطه و سیطره بر کشورها نیست، بلکه به دنبال حساسیت‌زدایی در میان ملل مختلف مسلمان نسبت به خود است و این کار را همانطور که گفتم از طریق برندسازی و تولید کالاها در حوزه اقتصادی سعی دارد انجام دهد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم، رسانه‌های غربی سعی دارند هر کالای مرغوبی را حتی نژاد حیوانی که نژاد برتری هست، متعلق به رژیم صهیونیستی قلمداد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول