اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت داوطلبان هلال احمر نهاوند در مراکز بیمارستانی

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت از داوطلبان هلال احمر نهاوند در مراکز بیمارستانی خبر داد.

فعالیت داوطلبان هلال احمر نهاوند در مراکز بیمارستانی

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بر اساس نیاز و درخواست مدیریت بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان جمعی از داوطلبان هلال احمر نهاوند از ۲۳ فروردین ماه با حضور در بیمارستان برای کمک به بیماران کرونایی با کادر درمان همکاری‌های لازم را داشتند.

وی افزود:  با توجه به گسترش آمار بیماران کرونایی شهرستان در پیک چهارم که باعث شد در مقطع زمانی خاصی تعداد مراجعین بیش از ظرفیت بیمارستان باشد لذا مسئولین مربوطه از این جمعیت درخواست همکاری برای اعزام نیروهای داوطلب کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند افزود: به دنبال درخواست مدیران مراکز درمانی نهاوند فراخوان نیروهای داوطلب از سوی این جمعیت به عمل آمد و بر این اساس ۳۲۸ نفر برای اعزام به بیمارستان از ۲۳ فروردین ماه سال جاری اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: پس از فراخوان خیرین و داوطلبان به ویژه خانه هلال هم پیمانی شهرستان در مرحله اول نیروهای بیمارستان مدیریت محدوده بخش‌های خاص و تخصصی و بخش کرونا را پوشش دادند و نیروهای داوطلب امور خدماتی و کمتر ریسک‌پذیر را انجام دادند.

کیانی افزود: با توجه به نیاز این مرکز درمانی به مرور نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در سایر بخش ها نیز از جمله اورژانس، سی تی اسکن، درمانگاه، داخلی، سردخانه، داروخانه و آشپزخانه به ارائه خدمت پرداختند.

وی گفت: در ابتدای شروع اعزام داوطلبان به بیمارستان، روزانه ۱۶ نفر در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کارهای حمایتی و پشتیبانی همراه با کادر درمان فعالیت داشتند که به تدریج این تعداد روزانه به هشت نفر تقلیل پیدا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در پایان با بیان اینکه حضور داوطلبان در بیمارستان فرصتی مناسب را برای لزوم تشکیل گروه‌های تخصصی بوجود آورده ابراز امیدواری کرد سایر داوطلبان که در رشته های درمانی تخصص دارند نسبت به نام نویسی در جمعیت هلال احمر اقدام کنند تا در صورت نیاز بتوان از همکاری آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/ 3140/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول