اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ «قدس» غفلت نخواهند کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و بستر شکل گیری جبهه بیداری و مقاومت اسلامی دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس شریف غفلت نخواهند کرد.

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ «قدس» غفلت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تاکید بر اینکه لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس شریف غفلت نخواهیم کرد، تصریح کرد: انتفاضه ای که از سنگ به موشک رسیده و در مرز بازدارندگی است، به مدد پشتیبانی‌های محور مقاومت و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگر آماده برچیدن بساط اشغالگران است.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

خدای کریم و نعیم را شاکریم که ملت عظیم‌الشأن ایران را از نعمات بیکران ضیافت الله رمضان متنعم و به درک لیالی مبارکه قدر بهره مند ساخت و هم اینک آنان را در معرض آزمون بزرگی برای حمایت از مردم  مظلوم فلسطین و برائت از ظلم مجسم ، " آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب " قرار داده است.

"روز قدس " ، یادگار ماندگار و ابتکار راهبردی  معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید  جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رخدادها و رویدادها در روند مقاومت و مبارزه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین برابر ظلم ، جنایت و اشغالگری به شمار می‌رود که با قدرت بسیج کنندگی  و وحدت آفرین خود در جهان اسلام، توانست  بسترهای شکل‌گیری نهضت جهانی ضدصهیونیستی و جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی را پدید آورد.

مقاومت ۷۳ ساله فلسطین مظلوم و سرافراز با عبور از مقاطع  سخت تاریخی و میدانی در مصاف با اشغالگران ارض مقدس به موقعیت اطمینان بخشی از موفقیت و دستیابی به آرمان بلند و استیفای حقوق حقه مردمان خود رسیده است و دیر نیست روزی که جهانیان شاهد بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی به سرزمین آبا و اجدادی خود و برگزاری مهم ترین و باشکوه ترین همه‌پرسی تاریخ برای تعیین سرنوشت این کشور باشند.

فلسطین، نمایشگاه رسوایی غرب برابر حقوق بشری است که خود را داعیه دار آن می داند ؛ آری حاکمان فاسد و رسانه‌های وابسته غربی باید به این پرسش پاسخ دهند که " کدام نهاد یا قدرت جهانی مسئول پاسخگویی به فهرست بی شماری از قتل عام ها ، جنگ افروزی ها ، بمباران ها و دیگر جنایات در بلاد اسلامی به ویژه در سرزمین‌های اشغالی است ؟ امروز دنیا یک به یک  تعداد قربانیان کرونا در سراسر جهان را رصد  ، شمارش و رسانه‌ای می‌کند اما هیچ کس نمی پرسد قاتل و مسئول صدها هزار شهید، اسیر و مفقود فلسطینی و مردم دیگر کشورهایی که آمریکا ، اروپا و رژیم صهیونیستی در آن جنگ افروزی کرده‌اند کیست؟ و چرا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنها بی‌تفاوت هستند و در مقابل در کمال وقاحت و بی شرمی از دژخیمان صهیونیست ، آشکارا حمایت و پشتیبانی می کنند؟

تردیدی نیست عمق راهبردی گفتمان " مقاومت فلسطین محور" که  در جای جای عالم امتداد پیدا کرده است ، همراه با خشم متراکم حق طلبان و آزادیخواهان جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه رژیم تروریست پرور ایالات متحده امریکا ، امروز قدرتمند تر از همیشه حامی فلسطین است و  تحت لوای پرچمی که سپهسالار و سردار بزرگ میدان ، "شهید قدس " حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و آرمان فلسطین فراتر از منطقه غرب آسیا بر دوش مجاهدان مومن برافراشته‌اند، اجازه نخواهد داد رویای دست یابی  امریکایی ها ، صهیونیست ها و ارتجاع عرب به اهداف عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل تعبیر شود و این فتنه شوم نیز به مانند توطئه های پیچیده و نافرجام  پیشین مانند خاورمیانه بزرگ ، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت.

در تلاقی با "روز جهانی قدس"  ، به رژیم صهیونیستی که اخیراً طعم تلخ ضربات مهلک و مرگبار جبهه مقاومت و انتفاضه مقتدرفلسطین را بیش از گذشته چشیده است و زندگی در کابوس و پناهگاه را برگزیده است،  هشدار می‌دهیم:

انتفاضه ای که از  سنگ به موشک رسیده و در مرز بازدارندگی است، به مدد پشتیبانی های محور  مقاومت و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری آماده برچیدن بساط اشغالگران است.

با درود به مردم مجاهد و مقاوم فلسطین و شهدای گرانقدر انتفاضه و مقاومت اسلامی به ملت انقلابی، رشید و قهرمان  ایران و آحاد امت اسلامی اطمینان می‌دهیم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم مقابله با دشمنان اسلام و قرآن ،  تحت تدابیر و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ  الْحَکِیمِ

سرلشکر پاسدار محمد باقری 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول