اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مانور کاهش برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در مانور کاهش برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان بیش از هزار و ۱۳۳ اداره شرکت می‌کنند و برنامه ریزی شده تا از ساعت ۱۱ صبح تا پایان وقت اداری نسبت به روزهای گذشته حداقل ۵۰ درصد مصرف را کاهش دهند.

مانور کاهش برق مصرفی  دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران  پیش از ظهر امروز در مانور کاهش برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه به پیک تابستان ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم باید مدیریت مصرف برق را در همه تعرفه‌های مصرف داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: بخش کشاورزی، صنعتی، مسکونی و از جمله بخش ادارات که باید الگوی مصرف باشند  و صرفه‌جویی در ساعات پیک را رعایت کنند و این مانور به‌منظور آمادگی برای ادارات است.

وی گفت: در مانور امروز بیش از هزار و ۱۳۳ اداره شرکت می‌کنند و برنامه‌ریزی شده تا از ساعت ۱۱ صبح تا پایان وقت اداری نسبت به روزهای گذشته حداقل ۵۰ درصد مصرف را کاهش دهند و بعد از وقت اداری هم مصرف خود را به ۱۰ درصد مصرف روزانه برسانند. 

رسول موسی رضایی نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی بارش‌ها در کشور لازم است تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند تا بتوانیم تابستان بدون مشکلی را پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل برق منطقه‌ای افزود: بنا بر دستور وزیر نیرو سال ۹۸ و ۹۹ را الگوی صفر ۹۸ و صفر۹۹ پشت سر گذاشتیم و مسلماً توقع مردم این است که الگوی خاموشی صفر را در سال ۱۴۰۰ هم داشته باشیم و این اتفاق تنها با همکاری تمام حوزه‌ها میسر است؛ استان اصفهان با حدود ۹۰ سازمان صنعتی یک استان بزرگ صنعتی است و ما با تمام صنایع از جمله فولاد مبارکه، ذوب‌آهن، سیمان و سایر صنایع هماهنگ کردیم تا بتوانیم در راستای این هدف گام برداریم. 

وی بیان کرد: مبالغی برای همکاری صنایع به عنوان تشویقی و مزایای انگیزشی پرداخت شده و می‌شود، همچنین ما باید بتوانیم از پتانسیل نیروگاه‌های صنایع استفاده کنیم حتی ژنراتورهایی که در صنایع کوچک هست نیز مورد نیاز ما هست. 

حمید علاقه‌مندان اظهار داشت: مشابه این مانور را هفته گذشته برای ادارات وزارت نیرو داشتیم و موفق به کاهش ۵۰ درصدی شدیم و هم‌اینک در تمامی ادارات در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان فرهنگ صرفه جویی در تمام مصارف آب و برق و گاز باید نهادینه شود تا باعث مشکل در زندگی روزمره نشود، با توجه به اینکه این طرح از ساعت ۱۱تا ۱۵ برای ادارات اجرا می‌شود باید توجه کرد که پس از آن از ۱۵ تا ۱۸ بازهم باید صرفه جویی صورت بگیرد زیرا امسال پیک مصرف افزایش یافته و در عموم از ساعت ۱۱ الی ۱۸ پیک مصرف است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول