اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند/سردار حسینی: معلمان مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی تحویل جامعه دهند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: معلمان باید با پرورش فرهنگی، اخلاقی و علمی دانش‌آموزان، نخبگان و مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه دهند.

معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند/سردار حسینی: معلمان مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی تحویل جامعه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان کردستانی و گرامیداشت هفته بسیج فرهنگیان در یادمان شهدای گمنام سنندج، اظهار کرد: باید تزکیه نفس قبل از آموزش باشد و امام راحل هم در منویات گهربار خود از معلمی به عنوان شغلی همتراز رسالت انبیا یاد کرده‌اند.

وی افزود: همانطور که پیامبران برای پرورش و تربیت مردم آمدند، معلمان هم همین گونه هستند و امروز وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: معلمان باید با پرورش فرهنگی، اخلاقی و علمی دانش‌آموزان، نخبگان و مدیرانی  در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه دهند.

سردار حسینی افزود: انتظار داریم معلمان ما شهید فهمیده‌ها را تحویل جامعه دهند و با پرورش نسلی متعالی آینده کشور را تضمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های روانی و هجمه‌های فرهنگی در جامعه زیاد است و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا را انتخاب کنیم و نشر دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس معلمان آموزش و پرورش می‌دادند و خودشان هم در سنگر دفاع می‌جنگیدند.

سردار حسینی افزود: در منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم بر رفع دغدغه‌های معلمان تاکید شده است و امیدواریم این دغدغه‌ها کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی موجب شده است که کلاس‌های درس برگزار نشود و این مهم وظیفه معلمان را سنگین‌تر کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش داریم و معلمان نقش مهمی در تشویق مردم در انتخابات دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای خدامحوری، رهبری ولی فقیه و مردم شکل گرفته است و عنصر مردم یکی از اساسی‌ترین پایه‌های انقلاب است و مردم همواره تمام کننده بوده‌اند.

نقش ویژه فرهنگیان بسیجی در دفاع مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: شجره طیبه بسیج همواره طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی منشأ برکات بسیاری بوده و فرهنگیان بسیجی در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

رشید قربانی افزود: در دوران کرونایی نیز شاهد تلاش و همت مضاعف فرهنگیان استان بودیم و رتبه ۱۴ را از لحاظ استفاده از شبکه شاد در سطح کشور کسب کردیم.

در پایان این مراسم نیز از معلمان نمونه کردستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول