اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

منطقه آزاد بوشهر تصویب شد

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد بوشهر به تصویب رسید.

منطقه آزاد بوشهر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت مجمع تشخیص مصلحت نظام، چند منطقه آزاد به تصویب رسید که بوشهر از جمله این مناطق است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید این خبر گفت: پرونده ۸ منطقه آزاد تجاری- صنعتی در استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه ـ مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر شیرین) در جلسه امروز مجمع بررسی شد که به غیر از منطقه جاسک در استان هرمزگان، با تاسیس ۷ منطقه آزاد جدید موافقت شد و مجمع آن را مصوب کرد.

وی افزود: بوشهر از جمله مناطقی بود که با بیش‌ترین رای موافق اعضای مجمع راه اندازی منطقه آزاد آن به تصویب رسید.

به گزارش فارس نخستین بار در سال ۹۴ منطقه آزاد بوشهر در قالب لایحه تاسیس ۷ منطقه جدید در کشور از سوی دولت پیشنهاد شد، اما چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان پاسکاری شد و دو دوره مجلس را پشت سر گذاشت تا اینکه در نهایت با رفع اختلاف پیرامون آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده شد و امروز در جلسه این مجمع به طور رسمی ایجاد ۷ منطقه آزاد از جمله بوشهر تایید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول