اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

احداث درمانگاه تامین اجتماعی در بخش‌های دشتستان ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای آب‌پخش و سعدآباد و همچنین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه ارم و بوشکان ضروری است.

احداث درمانگاه تامین اجتماعی در بخش‌های دشتستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان بسیار بالا است و انتظار می‌رود که سازمان تامین اجتماعی نگاه بهتری به این شهرستان داشته باشد و خدمات مورد نیاز در نقاط مختلف دشتستان ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان مهر برازجان از  بخش‌ها و امکانات حداقلی هم برخوردار نیست و انتظار می‌رود که ضمن توسعه این مرکز و احداث بخش‌های جدید، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی لازم آن نیز تامین شود.

وی عنوان کرد: طی ماه‌ها و روزهای اخیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان به عنوان یک مطالبه جدی توسط مردم مطرح شده است.

رضایی تصریح کرد:‌ احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شبانکاره، آب‌پخش و سعد‌آباد و نیز مناطق ارم و بوشکان حق مردم این مناطق است.

این نماینده افزود: صرف صدور مجوز برای یک درمانگاه مشکل مردم را حل نمی‌کند بلکه مهم انجام کار، اجرایی کردن پروژه و بهره‌مندی مردم از مواهب آن است اگر چه درخواست ما احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شبانکاره است و جا دارد که سازمان تامین اجتماعی در این شهر مهم دشتستان بیمارستان احداث کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای آب‌پخش و سعدآباد و همچنین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه ارم و بوشکان ضروری است.

رضایی با تاکید بر لزوم عدالت درمانی و نگاه بدون تبعیض به مردم همه بخش‌ها، بیان کرد: در همین راستا در نامه‌ای از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی خواسته‌ایم تا ضمن تکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان، زمینه راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در سعدآباد و آب‌پخش را نیز در سریع‌ترین زمان فراهم ساخته و برنامه‌ریزی لازم برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در ارم و بوشکان نیز مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان، این مطالبات منطقی و بحق بوده و انتظار می‌رود نیروهای دشتستانی که در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت‌های مهمی دارند، به این مطالبات توجه جدی و عملی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول