اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیر کل جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی از خاک فلسطین خواهد رفت

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه قدس با مقاومت قادر به رویارویی با رژیم اشغالگر است، گفت که دشمن صهیونیستی بداند که دیر یا زود از خاک فلسطین خواهد رفت.

دبیر کل جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی از خاک فلسطین خواهد رفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس المنبر الموحد شبکه المیادین به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امت اسلام امروز روز قدس را جشن می‌گیرند که روز زنده کردن امیدها و آرزوهاست.

وی تاکید کرد: ما در روز قدس بر قداست مکانی که با دین ما مرتبط است، تاکید می‌کنیم چرا که قدس یکی از سه ضلع مثلث وحی است که دو ضلع دیگر آن مکه مکرمه و مدینه منوره است.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: رژیم اشغالگر شبانه روز برای از بین بردن موجودیت ملت فلسطین از قدس با آواره کردن مردم آنجا از زمین‌ها و خانه‌هایشان تلاش می‌کند.

نخاله تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمن،  ملت فلسطین بیش از یک قرن است که در برابر آن مقاومت کرده است و روز به روز توانایی خود را در پایداری و ثبات در سرزمین خود و اقتدار مقاومت خود ثابت می‌کند.

وی افزود: نیروهای مقاومت در منطقه بخیل نبوده و در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن با مال و سلاح از هیچ حمایتی حتی حمایت سیاسی و معنوی دریغ نکردند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: محور مقاومت رشد کرده و گسترش یافته و موازنه‌های قدرت را که به نفع دشمن بود، کاملا تغییر داد و غزه هم در رویارویی با پروژه صهیونیستی روی مقاومت هزار بار حساب کرده است و قدس هم با مقاومت در برابر اسرائیل می‌تواند، بایستد.

نخاله به محافظان قدس درود فرستاد و گفت: آنها نمونه زنده کسانی هستند که برای دفاع از آزادی مبارزه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که قاتل‌ها، مسجد الاقصی را آلوده کنند.

وی تاکید کرد: ما به دشمن و سران آن می‌گوییم ملت فلسطین در این سرزمین باقی خواهد ماند و از آن دفاع خواهد کرد و با هر آنچه در اختیار دارد از آن محافظت خواهد کرد و شما دیر یا زود خواهید رفت.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول