اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل گل گهر: تغییر مدیریت به خاطر باخت به پرسپولیس نبود/ برنامه ما با قلعه‌نویی دراز مدت است

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: امیر قلعه نویی از ظرفیت‌های این مملکت است و قطعا از او حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل گل گهر: تغییر مدیریت به خاطر باخت به پرسپولیس نبود/ برنامه ما با قلعه‌نویی دراز مدت است

محمد اسفندیارپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: محمد جواهری زحمات زیادی کشید. 6 سال سکاندار مجموعه باشگاه گل‌گهر بود. جایگاه فعلی تیم حاصل زحمات او و همچنین مدیران قبلی است.

وی افزود: هیات مدیره و مدیریت ارشد گل گهر به این جمع بندی رسیدند که تغییری در بدنه باشگاه اتفاق بیفتد. ان‌شاالله عاقبت بخیری برای من، مجموعه باشگاه، شهرسیرجان، ورزش استان و کشور باشد. باشگاه گل گهر تحت مدیریت شرکت معدنی-صنعتی گل‌گهر در حوزه ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. با پیشنهاد هیات مدیره باشگاه و موافقت شرکت این تصمیم گرفته شد که حاصل نتیجه مشورت و خرد جمعی بود.

اسفندیارپور در مورد اینکه سال گذشته و پس از شکست 5 بر صفر گل گهر مقابل پرسپولیس، مدیران جدید در هیات مدیره باشگاه مستقر شدند و به همین خاطر صحبت‌هایی مبنی بر قطع همکاری با محمد جواهری و امیرقلعه‌نویی مطرح شد، گفت: خیر، اصلا ارتباطی وجود ندارد. این برداشت افراد بود. وقتی قرار است تغییری ایجاد شود مطمئنا حاصل نتیجه یک مسابقه فوتبال نیست. برد و باخت طبیعت فوتبال است. نه در کشور ما بلکه در سطح حرفه‌ای فوتبال اروپا هم همینطور است.

وی تصریح کرد: نتیجه عملکرد هیات مدیره قاعدتا برای یک بازی نبوده که امروز بگوییم هیات مدیره تغییر پیدا کرد، بنابراین همه چیز خوب شده است. این تصمیم از قبل گرفته شده بود، مصادف شد با آن اتفاق و خیلی‌ها اینطور برداشت کردند که به دلیل باخت مقابل پرسپولیس بود. در صورتیکه این موضوع حداقل ارتباط مستقیم به آن ماجرا نداشت. از قبل این صحبت‌ها شده بود. این تصمیم گرفته شده بود. این ترکیب چیده شده بود. همزمان شد و برخی هم برداشت خودشان را در این قضیه داشتند.

مدیرعامل جدید باشگاه گل گهر در مورد ادامه همکاری با جواهری پس از تغییر اعضای هیات مدیره گفت: این موضوع به هیات مدیره جدید واگذار شد تا در مورد آن بررسی و جمع بندی کند. آن روز هیچ الزامی بر تغییر مدیرعامل نبود. بدنه هیات مدیره اصلاح شد. این مساله اختیار هیات مدیره بود. سه ماه  کار کردیم و به این جمع بندی رسیدیم اما محمد جواهری از پرسنل شرکت و در کنار ما است. حتما از ظرفیت‌های تجربی او نهایت استفاده را خواهیم کرد. او در جای دیگری مسئولیت دارد اما از ظرفیت‌هایش استفاده می کنیم. به هرحال او 6 سال کار کرده و اندوخته تجربی غنی دارد. جواهری انسانی دلسوز، زحمتکش و رزومه دار است و ما به راحتی از این قضیه نمی‌گذریم.

اسفندیارپور در مورد جایگاه گل‌گهر در جدول لیگ برتر و نزدیکی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: تلاشمان این است که شرایطی فراهم کنیم تا تیم بتواند توانمندی‌های خودش را در فوتبال عرضه کند و ان‌شاالله معادل شایستگی‌هایی که دارد بتواند نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم مدیریتی جدید گل گهر به کسب سهمیه آسیایی نگاهی دارد، گفت: قاعدتا هیچ تیمی نیست که این موضوع برایش جذابیت نداشته باشد یا نخواهد که این اتفاق برایش بیفتد. مطمئنا گل‌گهر هم فارغ از این قضیه نیست و این نگاه را داریم. ان‌شاالله هرچه خیر است همان اتفاق بیفتد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد وضعیت ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: او فعلا سرمربی ما است. تیم را به خوبی اداره می کند. قطعا حمایت ما پشت او است و هیچ مساله‌ای بر این موضوع وجود ندارد. فعلا برنامه ما با قلعه‌نویی دراز مدت است. امیدواریم این همکاری و تعامل دو طرفه ادامه داشته باشد و بتوانیم خدمتی را به ورزش و فوتبال کشور با حضور او انجام بدهیم. قلعه‌نویی از ظرفیت‌های مملکت است، ان‌شاالله بتوانیم از این ظرفیت استفاده حداکثری کنیم. تلاش می‌کنیم شرایط خیلی خوبی را برای قلعه‌نویی فراهم کنیم تا او توانمندی‌های خودش را در تیم نشان بدهد.

اسفندیارپور در مورد برگزاری تمرینات تیم در تهران، گفت: برای اکثر تیم‌ها این موضوع وجود دارد و در حال رفت و آمد به تهران هستند. البته در سیرجان هم زیر ساخت‌های خیلی خوبی داریم. نقص‌ها و اشکالاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم تا بتوانیم تیم را برای اوقات بیشتری در سیرجان نگه داریم. از نظر فنی هم مسائلی مانند اختلاف ارتفاع بین سیرجان و تهران یا شهرهای دیگر وجود دارد. این‌ها تحلیل‌های فنی است که ایجاب می‌کند گاهی تیم در سیرجان نباشد تا خودش را برای حضور بهتر در مسابقات آماده کند.

وی تصریح کرد: اما به هرحال سیاستمان این است که تیم در سیرجان باشد. از روزی هم که آمدیم این موضوع تقریبا اتفاق افتاده،کما اینکه تیم بعد از بازی با فولاد خوزستان به سیرجان می‌آید، بعد به مشهد می‌رود و مجددا بر می‌گردد. سعی کردیم تا جایی که امکان دارد تمرینات تیم در سیرجان متمرکز باشد تا آسیبی به تیم نرسد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد توسعه زیرساخت های این باشگاه گفت: به همت مدیران بلند نظری که در بدنه گل‌گهر بودند زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شده، قطعا یکی از برنامه‌های هیات مدیره جدید توسعه و بهبود زیر ساخت‌های لازم برای ورزش است. نه تنها فوتبال بلکه در رشته‌های دیگر تلاش می‌کنیم شرایط خوبی را فراهم کنیم. همانطور که در فوتبال توانستیم زیر ساخت عالی و شرایط خوبی ایجاد کنیم و ان‌شاالله بتوانیم به رشته‌های ورزشی دیگری که پتانسیل آن‌ها در سیرجان وجود دارد، تعمیم بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول