اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خطیب مسجد الاقصی: قطب نمای مسلمانان و آزادگان جهان به سمت قدس ثابت شود

خطیب مسجد الاقصی در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که قطب نمای مسلمانان و آزادگان جهان باید به سمت قدس ثابت شود.

خطیب مسجد الاقصی: قطب نمای مسلمانان و آزادگان جهان به سمت قدس ثابت شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خطیب مسجد الاقصی در کنفرانس «المنبر الموحد» شبکه المیادین به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که قدس در سایه غفلت جهان عربی و اسلامی زیر یوغ اشغالگران باقی مانده است.

شیخ عکرمه صبری گفت: ما در روز جهانی قدس خواهان تثبیت قطب نما به سمت قدس هستیم و شایسته است که همه عرب‌ها، مسلمانان و آزادگان جهان به مساله قدس توجه کنند.

وی تاکید کرد: ما باید هر روز و هر ساعت به فکر قدس باشیم، زیرا همچنان زیر یوغ اشغالگران است و در سایه غفلت جهان عربی و اسلامی از قدس یهودی‌سازی آن ادامه دارد.

خطیب مسجد الاقصی گفت: وقتی روزی را به مساله قدس اختصاص می‌دهند، معنایش این نیست که در باقی روزها قدس را به فراموشی سپاریم، بلکه باید در همه ایام سال به یاد قدس باشیم.

شیخ صبری تاکید کرد: دشمن در قدس با ما می‌جنگد تا هویت فلسطینی قدس را نابود کند و از همین روست که محله الشیخ جراح را هدف گرفته است و از همین رو باید به قدس توجه کنیم.

وی تاکید کرد: قدس دروازه زمین به سمت آسمان است کما اینکه دروازه آسمان به سمت زمین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول