اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از سقوط هواپیما تا زلزله سی‌سخت؛ مومنانه‌ترین اقدامات از زن سرپرست خانوار+فیلم

سفره افطاری خانم عمادی به برکت ماه مبارک رمضان برای مبلغین هر شب متفاوت است و با پخت غذاهای متفاوت و لذیذ این گونه کمر همت برای خدمت در ماه صیام بسته است.

از سقوط هواپیما تا زلزله سی‌سخت؛ مومنانه‌ترین اقدامات از زن سرپرست خانوار+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حوادثی همچون سقوط هواپیما و زلزله‌ سی‌سخت در سال‌های اخیر عیار بسیاری از مدیران، دولتمردان، مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی و البته نیروهای مردمی را نشان داده است.

شهر توریستی سی‌سخت که در دامنه قله سر به فلک کشیده دنا واقع شده مردمانی خون گرم، میهمان نواز و نوع دوست و اهل علم و ادب دارد که در چند سال اخیر در حوادثی مثل سقوط هواپیما و زلزله‌ها خود را نشان داده‌‌اند و بر اساس مثل قدیمی رفیق و نارفیق را باید در دوران سختی و مصیبت شناخت و گرنه در دوران خوشی همه گرد هم جمع هستند.

مردم شهر سی‌سخت در سانحه سقوط هواپیما برای خانواده‌های داغدار و جان باختگان سقوط هواپیمایی تهران- یاسوج سنگ تمام گذاشتند و مسرور از این که توانستند در آن شرایط سخط یار و غمخوار خانواده‌ها باشند، زنان بسیاری بودند که با وجود گرفتاری تمام وقت در حال خدمت بودند، چنین زنان و مردانی در شهر سی‌سخت کم نبودند و کم نیستند و هنوز هم در این شرایط سخت کرونایی و زلزله از هیچ کمکی فروگذار نکرده‌ وخود را وقف مردم کرده‌اند.

خانم عمادی ساکن سی‌سخت که از قدیم‌الایام خانه آنها وقف اباعبدالله الحسین و محل برگزاری دعا بوده در این روزهای ماه مبارک رمضان همچون گذشته دست از کارهای خیر خود بر نداشته است و علاوه بر فعالیت روزانه و مستمر در مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها این بار قصد کرده که در طول ماه رمضان برای تمامی روحانیون مبلغی که برای ماه مبارک رمضان وارد شهر سی‌سخت شده‌اند سفره افطاری تدارک ببیند.

سفره افطاری خانم عمادی به برکت ماه مبارک رمضان برای مبلغین هر شب متفاوت است و با پخت غذاهای متفاوت و لذیذ این گونه کمر همت برای خدمت بسته است.

 روحانیون و مبلغین اعزامی به سی‌سخت اذعان می‌دارند که در هیچ کجا به این اندازه مورد لطف و محبت قرار نگرفته‌اند. 

خانم عمادی حدود ۱۰ سال پیش شوهرش را از دست داده و هم اکنون برای فرزندانش هم پدری می‌کند و به قول مردم این شهر، شیر زنی است که کار ۱۰ مرد را به تنهایی انجام می‌دهد و اعتقاد زیادی به سفره نذری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دارد که همه ساله این سفره پذیرای خیل عظیمی از همشهریان است.

این شیر زن سی سختی امثال سه وعده افطار برای ایتام شهر سی سخت را در برنامه کار خود قرار داده و با پخت غذاهای متنوع و بسته‌بندی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دست ایتام می رساند.

به گزارش فارس، خانه مسکونی خانم عمادی در زلزله ۲۹بهمن ماه تخریب شده و به دلیل اینکه تسهیلات اعطایی برای زلزله زدگان جوابگوی ساخت خانه برای اکثر مردم نیست حاضر نشد که خانه اش را تخریب کنند و به تشکیل پرونده تعمیری بسنده کرد هر چند با گذشت نزدیک به سه ماه از زلزله هنوز خبری پرداختی به وی نشده است!!.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول