اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجتماع دانش‌آموزان برای لغو امتحانات حضوری در شرایط کرونایی

تعدادی از دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم متوسطه در راستای اعتراض نسبت به برگزاری امتحانات به صورت حضوری مقابل سازمان ‌آموزش و پرورش لرستان تجمع کردند.در همین راستا مسئولان آموزش و پروش لرستان اعلام کردند در این زمینه تابع وزارتخانه هستند.

اجتماع دانش‌آموزان برای لغو امتحانات حضوری در شرایط کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روز گذشته تعدادی از دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم متوسطه در راستای اعتراض نسبت به برگزاری امتحانات به صورت حضوری مقابل سازمان ‌آموزش و پرورش لرستان تجمع کردند.

 

 

آن‌ها معتقد بودند با توجه به شرایط حاد کرونایی و اینکه در سال تحصیلی تنها از طریق فضای مجازی مباحث درسی را آموزش دیده‌اند شایسته نیست امتحانات آنان به صورت حضوری برگزار شود.

این دانش‌آموزان در حالی نسبت به برگزاری امتحانات به صورت حضوری اعتراض کردند که تجمع آنها در شرایط کرونایی خود خطر آفرین به نظر می‌رسد.

در همین راستا به سراغ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان رفتیم او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش لرستان در این حوزه تابع وزارتخانه است، اظهار داشت: با توجه به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۳۰ درصد در نتیجه کنکور موثر است بناراین برگزاری این امتحانات به صورت هماهنگ و حضوری واجب به نظر می‌رسد.

نصرالله بازگیریان با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه امسال از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد، افزود: برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم میزان حوزه‌های امتحانی را دو برابر کرده‌ایم و برای این کار از تمام سالن‌های ورزشی استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم هماهنگ کشوری بوده و مطمئنا طراحان در انتخاب سوالات این موضوع را مد نظر قرار می‌دهند که دانش‌آموزان به صورت مجازی آموزش دیده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امتحانات پایه نهم نیز با توجه به اهمیتی که در موضوع انتخاب رشته دارد به صورت شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود و حضوری برگزار شدن آنان وابسته به شرایط کرونایی استان طی دو هفته آینده است.

وی با بیان اینکه در صورت برگزار شدن امتحانات پایه نهم به صورت حضوری کلاس‌ها در دو نوبت امتحان می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این امتحانات تمامی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول