اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایجاد منطقه آزاد بانه-مریوان به تصویب رسید/ استاندار کردستان: منطقه آزاد فرایند توسعه استان را سرعت می‌بخشد

استاندار کردستان گفت: ایجاد منطقه آزاد بانه-مریوان در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید و این توسعه استان را تسریع می‌بخشد.

ایجاد منطقه آزاد بانه-مریوان به تصویب رسید/ استاندار کردستان: منطقه آزاد فرایند توسعه استان را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا با بیان اینکه تصویب منطقه آزاد بانه - مریوان بعد از سا‌ل‌ها نهایی و مورد توافق و تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت، اظهار داشت: ایجاد منطقه آزاد در بانه و مریوان فرآیند توسعه کردستان و جذب سرمایه‌گذاران را سرعت می‌بخشد.

وی با تقدیر از نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجموع دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌هایی که برای تصویب منطقه آزاد بانه مریوان تلاش کردند، گفت: تصویب منطقه آزاد بانه - مریوان خبری بسیار خوش و مسرت‌بخش برای مردم استان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی اضافه کرد: بی‌گمان تصویب منطقه آزاد بانه - مریوان موجب هم‌افزایی، همدلی و وفاق بیشتر مردم و نظام خواهد شد و در آینده می‌تواند نقش بسیار پررنگ و بسزایی در کاهش بیکاری و پدیده کولبری داشته باشد.

مریوان و بانه از شهرستان‌های مرزی استان کردستان هستند، مرزهای سیرانبند در بانه و باشماق در مریوان از مرزهای مهم کشور به شمار می‌روند که سالانه حجم زیادی خز صادرات و واردات از این مرزها انجام می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول