اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش فرماندار کرج نسبت به انتقادات از عملکرد هیأت اجرایی

فرماندار کرج انتقادات به عملکرد هیأت اجرایی مرکز استان البرز را کم ارزش خواند اقدامات وسیع صورت گرفته برشمرد و گفت: مشکلات پیش آمده سهوی و به دلیل الکترونیکی شدن فضای ثبت نام‌ها است.

واکنش فرماندار کرج نسبت به انتقادات از عملکرد هیأت اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص انتقادات مطرح شده به عملکرد هیأت اجرایی کرج، گفت: مطالب طرح شده در آستانه انتخابات، تلاش‌های خدمتگزاران کشور را کم ارزش می‌کند و ایجاد دلسردی در فضای جامعه خواهد بود.

فرماندار کرج ادامه داد: روند ثبت نام داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت الکترونیکی بوده است و ثبت نام یک مورد با مدارک دیپلم از بین هزار و ۱۰۰ داوطلب، خطای سامانه محسوب می‌شود و امری طبیعی بوده که در ادوار پیشین نیز سهوا صورت گرفته و اقدامی عمدی و کار غیر قانونی از سوی مجریان نبوده است.

وی این قبیل بزرگنمایی ها را غیر منصفانه و موجب زیر سوال بردن زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان کرج و ایجاد فضای یأس نسبت به انتخابات دانست.

این مقام مسؤول اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی شهرستان کرج با رای و نظر ۳۰ نفر از معتمدین این شهرستان که به تائید شواری محترم نگهبان و هیات محترم نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان البرز رسیده است انتخاب و تعیین شده اند؛ بنابراین زیر سوال بردن عملکرد افرادی که توسط  هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا انتخاب شده اند نزد افکار عمومی قابل تأمل است.

معاون استاندار تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی شهرستان کرج متشکل از  انسان‌های مومن و متعهد بوده و فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبین عضویت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان کرج طی جلسات متعدد و در ساعات کاری مستمری بدون هیچ گونه غرض ورزی و وابستگی سیاسی با رعایت کامل قوانین و مقررات و حسن رأفت اسلامی انجام شده است.

قاسم پور در در پایان ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه و تعامل خوب هیأت محترم نظارت بر انتخابات شهرستان کرج ، گفت: امیدواریم همه عوامل اجرایی و نظارت بر فرایند انتخابات با وحدت و همدلی برای حفظ آبروی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف قانونی خود را به نحو احسن به انجام رسانند و موجبات سرافرازی کشور را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول