اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان تحت تعلیم قرار می‌گیرند

کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اجتماعی برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان استان البرز، توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز برگزار می شود.

مربیان مهدهای کودک و پیش دبستان تحت تعلیم قرار می‌گیرند

جعفر داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: براساس پژوهش‌های انجام شده، ریشه اغلب مشکلات اجتماعی، شخصی و رفتاری انسان، در ضعف یادگیری مهارت‌های پایه اجتماعی است و مهمترین دوران یادگیری غیرمستقیم این مفاهیم، سنین ۲ تا ۷ سالگی به خصوص طلایی ترین دوران رشد، یعنی بین ۳ تا ۵ سالگی است.

این مقام قضایی افزود: به همین خاطر انجام برنامه «ارتقای دانش، نگرش و مهارت والدین و مربیان به منظور رشد و تربیت صحیح نسل آینده ساز جامعه با رویکرد پیشگیری از ابتلا به آسیب اجتماعی» در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این کارگاه‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شود، قانون حمایت از کودکان، مدیریت هیجانات و مهارت‌های اجتماعی پایه، بازی‌های هدفمند، مهارت ارتباط مؤثر با کودکان، بررسی و تحلیل نیازهای کودکان و...، به مربیان آموزش داده می‌شود.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز اظهار کرد: در این دوره‌ها که در زمستان سال ۹۹ برگزار شد و در سال جاری نیز استمرار دارد، ۲۵۰ مربی در ۱۸ کارگاه (بیش از ۱۲۰۰ نفر ساعت) آموزش دیدند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول