اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

گرامیداشت روز قدس در ایلام پابه پای رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌هایی در گرامیداشت روز جهانی قدس با شعار محوری«آزادی قدس نزدیک است» به صورت مجازی در ایلام برگزار می‌شود.

گرامیداشت روز قدس در ایلام پابه پای رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی در گرامیداشت روز جهانی قدس با شعار محوری«آزادی قدس نزدیک است» ، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در راستای برگزاری میدانی مراسم، تمهیداتی به منظور بزرگداشت این روز تاریخ ساز و پراهمیت اتخاذ شده است. 

وی افزود: به همین منظور سید محمد حسینی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان میهمان ویژه به صورت زنده از سیمای مرکز استان در ساعت ٢٢ روز پنجشنبه ١۶ اردیبهشت برای مردم استان سخنرانی خواهد کرد. 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه‌های مختلف رسانه‌ای و بهره گیری از ظرفیت تأثیر گذار فضای مجازی برای انتشار و انعکاس محتواهای تولید شده ویژه روز قدس در دستور کار قرار گرفته شده است. 

وی آتش زدن پرچم اسرائیل غاصب و آمریکای جهان‌خوار، مسابقه نقاشی مجازی ویژه نوجوانان را از دیگر برنامه ویژه گرامیداشت روز جهانی قدس در ایلام اعلام کرد و گفت: پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم‌های صوتی سطح شهر در روز جمعه و اهتزار پرچم فلسطین و... از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز قدس در این استان است .

وی از اصحاب رسانه، سخنوران، مبلغین، اهل قلم، هنرمندان، اساتید حوزه و دانشگاه و همه کسانی که می‌توانند در راستای بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار امام راحل نقش آفرین باشند دعوت کرد تا با فعالیت‌های خود گام‌های موثری در جهت هر چه باشکوه زنده نگه داشتن روز جهانی قدس در استان تلاش کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول