اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پی‌گیری رفع نوسان برق پایدار در کهگیلویه بزرگ/راه‌اندازی دستگاه پست موبیل 132/33 کیلو ولت

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از پی‌گیری رفع مشکلات برق در این شهرستان‌ها خبر داد.

پی‌گیری رفع نوسان برق پایدار در کهگیلویه بزرگ/راه‌اندازی دستگاه پست موبیل 132/33 کیلو ولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم  شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل نوسانات و قطع برق در فصل تابستان در شهرستان‌های حوزه  کهگیلویه بیان داشت: در جلسات مختلف که با مجموعه وزارت نیرو و شرکت منطقه ای برق خوزستان داشتیم به جدیت تمام این موضوع را مطرح و به صورت مستمر پیگیری کردیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان داشت: در پی مشکلات شدید نوسانات برق که هر از گاهی موجب خسارت به مردم می شد رایزنی های متعددی با مسئولین وزارت نیرو داشته و داریم به همین دلیل برای تابستان ۱۴۰۰،  نصب، تست و راه اندازی یک دستگاه پست موبیل 132/33 کیلو ولت با ظرفیت 30 مگاولت آمپر در شهرستان کهگیلویه توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اقدام که مشکلات حوزه برق تا حدود زیادی برطرف شود که ارزش سرمایه گذاری این پست افزون بر 23 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده برق در شهرستانهای بهمئی، چرام و لنده بیان داشت: جلسات و رایزنی‌های بسیار خوبی با مجموعه وزارت نیرو برای برطرف کردن مشکل این شهرستانها نیز صورت پذیرفته که به زودی خبرهای خوبی برای مردم این مناطق خواهیم داشت.

موحد تصریح کرد: باید از مجموعه وزارت نیرو و همچنین مهندس دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بخاطر همکاری و همراهی لازم تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول