اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی

دارنده مقام سوم و نشان برنز پیکارهای سال 2019 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان دنیا به عنوان تنها نماینده قم از جمعه در اردوی جدید تیم ملی حضور می‌یابد.

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشتی‌گیری که سال ۲۰۱۹ در اوج جوانی اما با انگیزه و انرژی فوق‌العاده زیاد نظر محمد بنا سرمربی مطرح تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان را به خود جلب کرد و مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی نور سلطان قزاقستان را به دست آورد، علیرضا نجاتی است.

این کشتی‌گیر جوان و پرافتخار در وزن ۶۰ کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های جهانی دو سال قبل بر تن کرد و با کشتی‌های بسیار زیبا و حساب شده در نهایت به مقام سوم و نشان برنز دنیا دست یافت، مسابقاتی که انتخابی المپیک توکیو نیز محسوب می‌شد و نجاتی سهمیه این مسابقات را با شایستگی به دست آورد.

حالا مرد المپیکی کشتی فرنگی قم به عنوان تنها فرنگی‌کار قمی در اردوی جدید تیم ملی حضور دارد، اردویی که طبق برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم از روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تشکیل می‌شود و ملی‌پوشان تا ۲۶ همین ماه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

این نهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی است که در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم با حضور کشتی‌گیرانی از استان‌های خوزستان، قم، فارس، مازندران و تهران برگزار می‌شود و خوزستان با هفت کشتی‌گیر، دارای بیشترین نماینده در تیم ملی ایران است.

علیرضا نجاتی که تنها نماینده کشتی فرنگی قم در وزن ۶۰ کیلوگرم این اردو محسوب می‌شود یک رقیب به نام مهدی محسن‌نژاد از استان خوزستان دارد، در حالی که تیم ملی کشورمان را محمد بنا به عنوان سرمربی هدایت می‌کند و مربیان این تیم رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور، لقمان رضایی، حبیب‌الله اخلاقی، فرشاد علیزاده و عادل بالی‌تبار هستند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول