اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از رفع تصرف 100 هزار متر مربع از اراضی ملی در عملیات ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان کمیجان

سعید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مقابله با زمین‌خواری و رفع تصرف اراضی دولتی از چنگ زمین‌خواران، با تحقیق و بررسی‌های انجام شده توسط پلیس در شهرستان کمیجان، مشخص شد زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال توسط افرادی ناشناس به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرارگرفته است.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و همکاری مأموران انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت مسکن و شهرسازی، اراضی تصرف شده از چنگ زمین‌خواران خلع ید و به دولت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اعلام اینکه تلاش برای شناسایی متصرفان ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضی دولتی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا تلفن گویا ۱۶۵۶ اداره مسکن و شهرسازی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول