اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی

شرکت بلواورجین که در واقع برای دنبال کردن رویاهای فضایی جف بزوس شکل گرفت، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط‌های گردشگری فضایی را به زودی آغاز می‌‌کند.

آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، شرکت بلواورجین که در واقع برای دنبال کردن رویاهای فضایی جف بزوس شکل گرفت، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط‌های گردشگری فضایی آغاز می‌شود. 

تلاش شرکت‌های آمریکایی برای ایجاد دوره جدیدی از سفرهای تجاری فضایی نتیجه داده و قرار است، توسط راکت فضایی توریستی New Shepard انجام شود.

انتظار می‌رود بلواورجین جزئیاتی در مورد نحوه خرید صندلی، زمان اولین پرواز و هزینه بلیط را اعلام کند؛ تا پیش از این، این شرکت قصد داشت براساس ارزیابی برنامه‌های رقیب خود شرکت «Virgin Galactic Holdings Inc» و ملاحظات دیگر حداقل ۲۰۰ هزار دلار برای از هر مسافر برای گردش در فضا دریافت کند.

شرکت جف بزوس هفته گذشته اعلام کرد، پس از سال‌ها برنامه‌ریزی درنهایت به زودی پیش‌فروش بلیط سفر فضایی آغاز می‌شود.

در سایت بلواورجین از کاربران خواسته شده نام، ایمیل و تلفن خود را ثبت کنند تا به آنها گفته شود چگونه می‌توانند بلیت نخستین سفر فضایی توریستی این شرکت را خریداری کنند.

در حالی که به نظر می‌رسد افراد مشهور و افراد فوق العاده ثروتمند یک بازار اصلی برای گردشگری فضایی هستند، منابع صنعت انتظار دارند که بلواورجین برخی از مولفه‌های انسان دوستانه را در استراتژی بلیط خود لحاظ کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول