اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ظریف در آستانه روز قدس: ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده است

وزیر خارجه جمهوری اسلامی در آستانه روز جهانی قدس، فلسطین را به عنوان سنجشی برای عدالت توصیف کرد و گفت که ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین در برابر رژیم آپارتاید اسرائیل ایستاده است.

ظریف در آستانه روز قدس: ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در آستانه روز جهانی قدس با تأکید بر لزوم همبستگی جامعه جهانی با فلسطین تأکید کرد که ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاد.

وی در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد در خصوص همبستگی ایران با مردم فلسطین در مقابل رژیم آپارتاید صهیونیستی نوشت: «فلسطین ملاک سنجشی برای عدالت است. شمار اندکی از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند اما ایران با افتخار در کنار مردم فلسطین که در برابر قساوت یک رژیم آپارتاید مقاومت می‌کند، ایستاد».

محمدجواد ظریف سپس تصریح کرد: «روز قدس، یادآوری سالانه ضرورت اخلاقی همبستگی جهانی با فلسطین است».

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این پیام توییتری خود که به زبان‌های ترکی و عربی منتشر شده بود، از هشتگ #راهکار دموکراتیک=همه‌پرسی فلسطین استفاده کرده بود.

مقام‌های جمهوری اسلامی بارها با دفاع از حقوق مردم فلسطین تأکید کرده‌اند که همه‌پرسی از ملت فلسطین، بهترین راهکار برای حل مسئله این کشور است و باید ملت فلسطین خود برای کشور خویش تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول