اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسلمانان جهان با برگزاری روز قدس بر حقانیت مردم فلسطین تاکید دارند

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: مردم مسلمان جهان با برگزاری و گرامیداشت روز قدس بر اصالت و حقانیت مردم فلسطین تاکید دارند.

مسلمانان جهان با برگزاری روز قدس بر حقانیت مردم فلسطین تاکید دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ آخوند عبدالباسط نوریزاد عصر امروز در علمای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در این برهه از زمان همه توطئه‌ها و فتنه های جهان دست به یکی کرده و اتفاقات ناخوشایندی را در قدس شریف رقم زده که باید با حمایت همه جانبه چه حضور در صحنه و چه در فضای مجازی از مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه روز قدس روز انسجام و وحدت مسلمانان جهان است، تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان جهان شده که حول محور مسجدالقصی و مردم فلسطین انجام می‌شود.
امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس با بیان اینکه مردم مسلمان جهان در روز قدس بر حقانیت مردم فلسطین تاکید دارند، خاطرنشان کرد: پیام مردم مسلمان جهان در بزرگداشت و گرامیداشت روز قدس تاکید بر اصالت و حقانیت  مردم فلسطین و مسجدالاقصی است.
وی گسترش فرهنگ مقاومت را از دیگر پیام‌های گرامیداشت روز قدس برشمرد و گفت: پیام دیگر روز قدس گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه مردم فلسطین در بین افکار مسلمانان جهان و نشان دادن ماهیت اصلی رژیم جعلی صهیونیست و کودک‌کش به جهان است.
آخوند نوریزاد گفت: باید مردم مسلمان جهان آگاه باشند که رژیم غاصب صهیونیست بدون در نظر گرفتن شیعه و سنی در نظر دارد همه مسلمانان را قتل عام و تقریب و وحدت بین مسلمانان تنها راه جلوگیری از اقدام رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: حمایت از محور مقاومت با وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان تا آزادی قدس ادامه داشته و امسال با توجه به شیوع کرونا در فضای مجازی از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از مردم مسلمان فلسطین استفاده می کنیم.
* حمایت از قدس و مردم فلسطین باید از کودکی فرهنگ‌سازی شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: فضای مجازی شاد برای دانش آموزان فرصت خوبی برای تبیین کودکان، نوجوانان و جوانان برای موضوعات حساس و مهم است.
وی تصریح کرد: برای اینکه حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف در بین نسل جدید و جوان به فراموشی سپرده نشود باید از زمان کودکی این موضوع فرهنگ‌سازی شود.
کمال‌الدین نظرنژاد گفت: در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری در حوزه انتخابات برنامه‌های خوبی با تولید محتوا با حضور و همکاری ائمه جمعه شیعه و سنی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای تبیین فرهنگ حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف نیز باید از پیش دبستانی آغاز کرد تا قدس شریف به فراموشی سپرده نشود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: دو سوم از جمعیت ۳۵۰ هزار نفری شهرستان از فضای شاد استفاده می‌کنند و در راستای گرامیداشت روز قدس و اهداف آن برنامه‌های با تولید محتوا در این فضا منتشر خواهد شد.
* برای آزادی قدس شریف باید از ولایت فقیه تبعیت کرد
مدرس علوم دینی اهل سنت شرق گلستان در این نشست اظهار کرد: آزادی قدس شریف یک هدف مهم برای مردم ایران و مسلمانان جهان است و برای رسیدن به این هدف باید الگو و سرمشق داشته باشیم.
وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده برای رسیده به اهداف بزرگ و پیروزی باید بین جامعه هدف وحدت و اتحاد وجود داشته باشد و این وحدت نیاز به یک موتور محرکه دارد.
آخوند کسخله گفت: برای دستیابی به پیروزی و داشتن وحدت که همانا آزادی قدس شریف است باید از ولایت فقیه تبعیت کرد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول