اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جزئیات شکایت دستیاران مارک ویلموتس و اعتراض فدراسیون فوتبال به رای فیفا

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که شکایت دستیاران مارک ویلموتس به دست آنها رسیده است.

جزئیات شکایت دستیاران مارک ویلموتس و اعتراض فدراسیون فوتبال به رای فیفا

غلامرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا حکم دستیاران مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال ارسال شده یا خیر گفت: بله، حکم به دست ما رسیده و ما منتظر گرندز رای هستیم تا اعتراض خود را اعلام کنیم.

وی در پسخ به این سوال که آیا اعتراض به این حکم وارد است یا خیر گفت:باید ابتدا گرندز را ببینیم. درست مثل پرونده ویلموتس که اعتراض کردیم باید پرونده دستیاران وی را هم مشاهده و بررسی کنیم.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فیفا هنوز گرندز رای را برای ما ارسال نکرده است.ما قطعا منتظر هستیم تا گرندز رای را ببینیم اما  به این رای اعتراض خواهیم کرد. نوع اعتراض ما منوط به این است که گرندز را مشاهده کنیم.

رفیعی گفت:اگر ما این موضوع را اطلاع رسانی نکردیم چون هنوز گزندز رای را ندیدیم. چیزی برای پنهان کردن افکار عمومی نداریم و مردم و رسانه ها و خبرنگاران را کنار خودمان می دانیم و  در دنیای امروز نمی شود چیزی را پنهان کرد، قطعا باید مشکلات را باید با هم در کنار مردم و رسانه ها  حل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول