اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از گسترش ویروس صهیونیسم نشد

جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: همه ملت‌ها و دولت‌ها به دنبال یافتن راه‌حل درمان و پیشگیری از کرونا هستند اما تاریخ باید به یک سؤال مهم در طی سال‌های زیادی از آغاز شیوع ویروس منحوس صهیونیست در جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس در جهان انجام نشد.

جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از گسترش ویروس صهیونیسم نشد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

پیش از یک سال از پیدایش ویروس کرونا می گذرد و مردم جهان و همه دولت ها عواقب وجود و گسترش این ویروس منحوس را کاملا درک نموده‌اند. کشته شدن مردم بسیاری در اقصی نقاط جهان و تعطیل شدن رفت و آمدها و کسب و کارها صدمات اجتماعی و اقتصادی ناشی از گسترش این ویروس در جهان است. همه ملت‌ها و دولت‌ها به دنبال یافتن راه‌حل درمان و پیشگیری از کرونا هستند. اما تاریخ باید به یک سؤال مهم در طی سال‌های زیادی از آغاز شیوع ویروس منحوس صهیونیست در جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس در جهان انجام نشد؟! ویروسی که کشتن کودکان، زنان باردار، جوانان و پیران یکی از عواقب گسترش آن است.

ویروسی که با غصب خانه و زمین ساکنان یک کشور آنها را آواره نمود و کسب و کار و پیشه آنان را به تعطیلی کشاند. ویروسی که رفت و آمدها را با وضع قوانین منع آمد و شد برای فلسطینیان ممنوع ساخت و حتی برای برگزاری مراسم مذهبی نیز مسلمانان را از حق مسلم خود محروم می‌نماید. ویروسی که با بمب و موشک حتی به کادر درمان نیز رحم‌نمی‌کند و خانه و کاشانه مردم مسلمان نیز از او در امان نیست. ویروسی که منطقه‌ای را در جهان آلوده کرده و متأسفانه سردمداران کشورهای مختلف هیچ چاره‌ای برای مقابله با نفوذ آن نمی‌اندیشند.

امام راحل عظیم‌الشأن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا ملل جهان هم‌پای ملت‌های مسلمان به دفاع از مظلوم علیه صهیونیست ظالم و غاصب به پاخیزند. امروز مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم صهیونیست‌ها ‌و اذناب و حامیانشان است. امیدواریم به روزی که فرا رسد و جهان از شر ویروس منحوس و خطرناک صهیونیست خلاصی یابد و قدس شریف با رهایی از چنگال اشفاگران به آغوش مسلمانان بازگردد و نماز جمعه‌ای پرصلابت و شورانگیز با محو صهیونیسم غاصب در مسجدالاقصی اقامه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول