اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مزایای بیزینس کوچینگ چیست؟

شرکت در دوره ی بیزینس کوچینگ یا استفاده از خدمات یک بیزینس کوچینگ، اتفاقی است که بسیاری از کسب و کارهای جهان را برای همیشه متحول کرده است. در این مقاله در مورد مزایا و ویژگی های استفاده از بیزینس کوچینگ آن بیشتر بخوانید.

مزایای بیزینس کوچینگ چیست؟

از زمانی که بیزینس کوچینگ و تاثیر آن در کسب و کارها مطرح شد زمان زیادی نگذشته است؛ اما در همین دوران کوتاه هم شاهد نتایج انقلابی آن در دنیای تجارت بوده ایم. اگر صاحب یک کسب و کار هستید – و فرقی نمی کند چه کسب و کاری- حضور یک مربی و کوچ می تواند شما را دقیقاً در مسیر درست قرار دهد و به تمام فعالیت های گروهتان نظم و جهت بدهد.

برای اثبات تاثیرگذاری این دوره ها چه چیزی بهتر از رضایت افرادی که در آنها شرکت کرده و نتایجش را در کسب و کارشان دیده اند؟ تحقیقات گسترده‌ ی جهانی نشان می دهد 98 درصد این افراد شاهد رشد چشمگیری در کسب و کارشان بودند.

آنها چنان از تاثیر آموزش بیزینس کوچینگ در کارشان متحیر شدند که به این نتیجه رسیده بودند دیگر هرگز نمی خواهند بدون کوچ به کسب و کارشان ادامه دهند. اگر شما هم مشتاق شُدید که بدانید این تغییرات چه بوده است که تا این حد باعث رضایت آنها شده، امروز روز شانس شماست! زیرا در این مقاله قرار است دقیقاً به توضیح همین موضوع بپردازیم.

 

مزایای بیزینس کوچینگ چیست؟

صادقانه بگوییم احتمالاً اولین چیزی که شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار جذب خود می‌کند و مطمئنتان می کند که در مسیر درست قرار گرفته اید، افزایش درآمد است. اصلاً می توان تاثیر گذاری را از دیدگاه یک مدیر، در افزایش درآمد معنا کرد.

این دقیقاً همان کاری است که آموزش بیزینس کوچینگ برای شما می کند. شما در یک دوره بیزینس کوچینگ با مدیریت هزینه ها آشنا می شوید، یاد می گیرید چطور به مشتریان خدمات رسانی کنید تا همیشگی شوند و چطور موانع پیش رو را پیش بینی کنید تا کمترین ضرر مالی را به شما بزنند. کوچ روی تمام ابعاد کارتان تمرکز می کند و به شما یاد میدهد چطور با بهبود هر بخش میتوانید در میزان درآمدتان تغییر ایجاد کنید.

دوره بیزینس کوچینگ از شما یک رهبر قدرتمند می سازد. وقتی کارکنانتان ببینند که شما آنها را در مسیر درست هدایت می کنید، می دانید چه می خواهید و می دانید که چطور به آن برسید، ایمانشان به شما زیاد می شود و به عنوان یک مدیر در نظر آنها اعتبار بیشتری پیدا می کنید. همین کار باعث اطاعت پذیریِ بیشتر آنها می شود؛ و در نهایت شما یک تیم هماهنگ و یکپارچه خواهید داشت که رسیدن با آنها به هر هدفی امکان پذیر است.

بیزینس کوچ یک مربی دلسوز است؛ کسی که می تواند مزیت ها و نقاط ضعف شما را به خوبی ببیند. مزیت ها را به برتری تبدیل کرده و نقاط ضعف را برطرف کند. قبول داریم که شاید شما بخواهید به عنوان یک مدیر بگویید همه چیز را خودتان بهتر میدانید و بر همه چیز تسلط دارید؛ اما تاریخ کسب و کار نشان داده است که چه عاقبتی در انتظار مدیران خود رای بوده است.

در دوره ی بیزینس کوچینگ، چه چیزی در انتظار شماست؟

حالا سوال مهم این است. در این دوره چه آموزش هایی قرار است داده شود که شما را به این مهارت ها مجهز می کند؟ دوره ی بیزینس کوچینگ کمی از دوره های باور و انگیزه و ... که در گذشته زیاد برگزار می شد، فراتر رفته است و به مباحثی می پردازد که به درد دنیای کسب و کار مدرن بخورد. مدیر سال 2021 می داند که باید به موفقیت باور داشته باشد، می داند که انگیزه چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارد و می داند که قدرت ذهن چیست. نوبتِ مباحث جدیدتری است. سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود!

شما در یک دوره بیزینس کوچینگ با مجموعه ای از مهارت و ابزارهایی که قرار است به شما مزیت رقابتی دهند آشنا می شوید. آموزش های این دوره همه عملی هستند. دیگر قرار نیست به سخنرانی های طولانی و تماماً تئوری گوش دهید. همه چیز طوری طراحی شده است که شما بفهمید چطور می توانید در کوتاه ترین زمان به درآمد بیشتر برسید. شما در یک دوره ی آموزش بیزینس کوچینگ، پربازده بودن را یاد می گیرید.

لزوماً قرار نیست یک مدیر باشید تا این آموزش ها به درد شما بخورد. بسیاری از افرادی که سراغ این دوره ها می روند افرادی هستند که هنوز کسب و کارشان را شروع نکرده اند و می خواهند از همان آغاز امر، شروع طوفانی داشته باشند. حتی شاید خودتان به مباحث کسب و کاری علاقه مند باشید و بخواهید یک کوچ شوید.

سایر مباحثی که در این دوره به شما آموزش داده می شود عبارت است از روش خلق و اجرای یک ایده، استفاده از ابزارهای کسب و کار، سیستم سازی و اهرم سازی؛ برون سپاری، روش های افزایش درآمد و حتی طراحی بیزینس پلن که خود دنیای دیگری است. همه ی این آموزش ها را می توانید در موسسه ای ببینید که برای این کار تخصصی شده باشد و این دقیقاً همان کاری است که در موسسه ی آموزش بیزینس کوچینگ ابوالفضل حصارکی انجام می شود.

بهترین موسسه ی آموزش بیزینس کوچینگ کجاست؟

متاسفانه از آنجایی که این موضوع هنوز در کسب و کار، مبحث جدیدی است هنوز آموزشگاه های تخصصی برای آن زیاد نشده است. در این میان افراد زیادی هم هستند که از آب گل آلود ماهی می گیرند و آموزش های غیر تخصصی و غیراصولی شان را به عنوان دوره بیزینس کوچینگ به مردم ارائه می کنند. پس از کجا می توان از یک آموزشگاه مطمئن شد؟ در موسسه ای که انتخاب می کنید به دنبال چهار ویژگی باشید:

مطمئن باشید موسسه ای که انتخاب می کنید مجوز رسمی فعالیت دارد. این به معنای تایید آموزش های آنها توسط یک نهاد رسمی و مطمئن است.
فردی که تدریس کلاس را به عهده گرفته، خودش در مدیریت کسب و کار تجربه داشته باشد تا بتواند از تجربیاتش در آموزش هر چه بیشتر شما استفاده کند. بعلاوه، مدرک رسمی تدریس در زمینه ی بیزینس کوچینگ نیز داشته باشد.
دانش پذیران قبلی از آموزش ها رضایت داشته باشند و در کسب و کارشان تغییرات بزرگی رخ داده باشد.
برای آموزش بیزینس کوچینگ تخصصی شده باشد و روی دروس مربوط به کسب و کار تمرکز داشته باشد.

همه ی این ویژگی ها را می توانید در موسسه ی آموزش بیزینس کوچینگ ابوالفضل حصارکی ببینید. شما ملزم به خرید دوره بیزینس کوچینگ نیستید، شما خیلی راحت می توانید از آموزش های رایگان سایت ابوالفضل حصارکی نیز کمک بگیرید.

بدون هیچ هزینه ای می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و باعث افزایش چند برابری درآمد کسب و کار خود شوید. کارنامه ی درخشان این موسسه نشان از سطح بالای آموزش های آن دارد. شما می توانید به کمک دروسی که در دوره ی بیزینس کوچینگ این آموزشگاه تدریس می شود، به کسب و کارتان جهت دهید.

متمایز شوید، هدفدار فعالیت کنید، خودتان را برای موانع پیش رو آماده کنید؛ و از همه مهم تر، درآمدتان را افزایش دهید؛ اما عجله کنید! بیزینس کوچینگ مسیر آینده ی همه ی کسب و کارهاست و هر کدام که زودتر سراغ این آموزش ها بروند، بیشتر از رقبا پیشی می گیرند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول