اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قدس متعلق به مسلمانان جهان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان قدس را از متعلق به مسلمانان دانست و گفت: حتما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزادی قدس، پیروزی مسلمانان و نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

قدس متعلق به مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در مراسم اهتزاز پرچم «القدس لنا» در همدان با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی، سال‌هاست سرزمین فلسطین را اشغال کرده و مردم مظلوم آن را استثمار می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از مردم فلسطین در روز جهانی قدس گفت: نه تنها مسلمانان جهان بلکه دیگر ملت آزاده جهان در این روز به حمایت از ملت ستم‌دیده فلسطین می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان قدس را از متعلق به مسلمانان دانست و تأکید کرد: حتما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزادی قدس، پیروزی مسلمانان و نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانیم راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کنیم افزود: البته تلاش کردیم برنامه‌های دیگری را جایگزین آن کنیم.

فاضلیان در پایان یاد و خاطره شهدای بمباران هوایی نماز جمعه روز قدس سال 61 در همدان را گرامی داشت و ضمن اینکه از تمام شهدای وطن به ویژه سردار سلیمانی یاد کرد گفت: شهید سلیمانی مرد میدان نبرد، ایثار و شهادت بود و ننگ بر کسانی که ناجوانمردانه علیه او سخن گفتند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول