اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: روز قدس، نماد حریت، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی و تجلی فریادهای آزادی خواهانه و عدالت طلبانه مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان است.

روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان، حجت الاسلام  سید مهدی قریشی به مناسبت روز قدس پیامی صادر کردند.

در متن پیام آمده است:

روز قدس، نماد حریت، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی و تجلی فریادهای آزادی خواهانه و عدالت طلبانه مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان است.

روز قدس، میراثی گرانبها و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان را به تجلی کشاند که الحمدلله به برکت نفس مخلصانه امام راحل (ره) این روز جهانی شد و به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان جهان تبدیل گردید.

رژیم غاصب صهیونیستی، اربابان و ایادی آنان، سالهاست که آتش کینه و ستیز خود را در منطقه تیزتر کرده و در تلاشند تا با نیرنگ های شیطانی خود در برنامه ریزی برای یهودی سازی کامل قدس و نابودی هویت تاریخی و تمدنی قدس شریف، شهرک‏سازی، یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت ساحت مقدس آن ، ملت مظلوم فلسطین را از خط پایدار مقاومت بازدارند و با خیال خام خود در اندیشه تداوم خط ترور در منطقه هستند،فلذا ضروری است مسلمین با همدلی و خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی و حق طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت، انسجام و اتحاد خویش را به رخ استکبار جهانی بکشانند تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد درخشش ستاره و طلوع صبح امید در سرزمین فلسطین و محو و نابودی زائده دروغین و جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم خداجوی و انقلابی استان آذربایجان‌غربی  در ماه مبارک رمضان، اعلام انزجار خود را از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار اعلام نموده و از همه مردم عزیز میخواهم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تأسی بر مرد میدان انقلاب سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در شرایطی که به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی  قدس وجود ندارد ، برای بزرگداشت این روز تاریخی از همه بستر های موجود در فضای حقیقی و مجازی بهره بگیرند و ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات و آرمان ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول