اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم در چابهار کلنگ‌زنی شد

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم، کارگاه تولیدی، اشتغال و کلینک تخصصی توانبخشی بهزیستی با حضور خیرین در چابهار کلنگ‌زنی شد.

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم در چابهار کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ظهر امروز بزرگترین مرکز نگهداری ایتام (یتیم خانه )و کارگاه تولیدی و اشتغال و کلینک خدمات تخصصی توانبخشی بهزیستی شهرستان چابهار در زمینی به مساحت ۹۰۰مترمربع در اداره بهزیستی چابهار کلنگ زنی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در این مراسم اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده این پروژه در دو طبقه باکمک خیرین احداث خواهد شد که در طبقه اول دو کارگاه تولیدی و اشتغال و کلینک خدمات تخصصی توانبخشی و در طبقه دوم مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با اعتباری حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ زنی شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه  طی سه سال به بهره برداری برسد.

حسن تاوانه گفت: باهمت مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه نهادهای انقلابی پیش از این با اعتباری مبلغ ۴میلیارد تومان کمک وسایل توانبخشی معلولین شامل ویلچ، تخت حمام معلولین، کالسکه کودکان ویژه معلولین شهرستانهای چابهار ایرانشهر، دلگان، کنارک، مهرستان، قصرفند، نیکشهر و فنوج دشتیاری تامین، هزینه و توزیع شده است.

انتهای پیام.3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول