اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حماس: ملت فلسطین در مبارزه با اسرائیل متحد می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شامگاه پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت که ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی متحد می‌شود.

حماس: ملت فلسطین در مبارزه با اسرائیل متحد می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که مبارزه حول موضوع قدس باز بوده و دشمن موجودیت فلسطین را هدف قرار گرفته است.

وی که با شبکه خبری المیادین مصاحبه می‌کرد، گفت: «ملت فلسطین در خندق مبارزه متحد می‌شود».

به دلیل تداوم فشارهای شهرک‌نشینان صهیونیست و تبانی آنها با دادگاه‌های قدس، خطر آوارگی و کوچ اجباری نزدیک به ۵۰۰ فلسطینی در قدس را که دارای ۲۸ منزل در محله شیخ جراح هستند، تهدید می‌کند.

فلسطینی‌ها به موجب توافقنامه‌ای که در سال ۱۹۶۵ میان دولت اردن و «آنروا» (آژانس امداد و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) بسته شد، مالک این زمین‌ها در قدس محسوب شده و منازل آنها توسط دولت اردن ساخته شد.

اما صهیونیست‌ها مدعی هستند زمینی که منازل فلسطینی‌ها در آن بنا شده قبلا متعلق به خانواده‌های یهودی بوده. رژیم صهیونیستی اکنون با تبانی در دادگاه‌های قدس توانسته این ادعای دروغ خود را به کرسی بنشاند و صدها فلسطینی با آوارگی اجباری روبرو هستند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول