اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی قدس شریف به برکت خون شهدای مقاومت نزدیک است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین گفت:به برکت خون شهدای جبهه مقاومت، آزادی قدس نزدیک است.

آزادی قدس شریف به برکت خون شهدای مقاومت نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران شامگاه پنجشنبه در نشست هماهنگی و اجرای طرح سپاس با روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین را از وصایای مهم امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار کرد: روزقدس از ابتکارات حضرت امام(ره) است و ادامه و استمرار آن هم به هدایت‌های رهبری عظیم الشان انقلاب و پرورش یافتگان مکتب امامین انقلاب یعنی سردار عزیز و سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: سرنوشت فلسطین باید به دست فلسطینی‌ها رقم بخورد و وظیفه دولت‌های اسلامی است که دست این مجاهدان مظلوم را پرکنند و به فرموده حضرت آقا دومساله مبارک درفلسطین به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده یکی اسلامی شدن مقاومت آن‌ها و دیگری هم واردشدن مردم به انتفاضه و جنبش و خیزش عمومی فلسطینی‌ها است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را حاصل خون شهدای جبهه مقاومت و جوانان جهادی فلسطین عنوان کرد و افزود: مادامی که سربازان دلیری همچون شهید فتحی شقاقی، حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه در صف مبارزه با اسرائیل حضور دارند، نه تنها این رژیم مشروعیت نخواهد یافت، بلکه نابودی آن نیز نزدیک است.

مرتضوی تصریح کرد: بالاترین قدرت شهید سلیمانی سلاحش نبود، بالاترین سلاحش منطق و قدرت بیانش در بیان واقعیت با طرف مقابل بود؛ وقتی کسی حرف را با زبان منطق گوش نمی‌کرد، آنگاه با زبان خودش با او برخورد می‌کرد؛ شهید سلیمانی از روز اول آمدنش در میدان مبارزه به دنبال ایجاد امنیت بود، مخصوصاً در ده سال گذشته که مستقیماً مقابله با تروریست‌های گردن کلفت دنیا را بر عهده داشت.

وی با تأکید بر اینکه مسیر شهید سلیمانی همچنان باقی است، عنوان کرد: همه ما در برابر امام و خون شهدا مسؤولیم  و بر مسیر عزت و آزادگی و حفظ مقاومت در همه زمینه‌ها ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول