اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادامه فعالیت صنف آرایشگران زنانه ری از فردا/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری از ادامه فعالیت صنف آرایشگران زنانه ری از ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از پیش برای حفظ سلامت جامعه مورد توجه اعضای اتحادیه قرار گیرد.

ادامه فعالیت صنف آرایشگران زنانه ری از فردا/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، نسرین حسنی رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری با اشاره به پیگیری مستمر اتاق اصناف ایران، تهران و ری در کاهش محدودیت‌ها اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق صنفی اعضای سختکوش صنف، امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با فعالیت شغلی مشاغل گروه ۲ در وضعیت قرمز موافقت کرد.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر صنف آرایشگران زنانه در گروه شغلی ۲ قرار گرفته و از روز شنبه مجاز به فعالیت است اما آنچه که بر آن بسیار تأکید شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که باید بیش از پیش برای حفظ سلامت جامعه مورد توجه اعضای اتحادیه قرار گیرد.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری ادامه داد: در شرایط فعلی ضروری است که مانند گذشته، آرایشگران پیش و پس از انجام خدمات، اقدام به ضدعفونی کردن وسایل و لوازم کرده و حتی‌المقدور از وسایل یک‌بار مصرف استفاده کنند.

حسنی تصریح کرد: در جلسات متعددی که با مسؤولان مربوطه انجام شده، متعهد شدیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی آغاز به فعالیت کنیم.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود تعطیلی صنوف تأثیر چندانی بر کاهش موارد ابتلا به بیماری نداشته ، تأکید کرد: در حال حاضر حفظ سلامت جامعه در صدر تمام اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی قرار دارد لذا در این مرحله نیز با تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی شاهد کاهش ضرر و زیان در حیطه فعالیت‌های صنوف خواهیم بود.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری ابراز کرد: واحد بازرسی اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان ری به طور جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد، لذا از اعضای اتحادیه تقاضا داریم نسبت به اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا اهتمام ویژه داشته باشند.

حسنی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت شغلی آرایشگران در امر سلامت شهروندان، ضروری است که اعضای زحمتکش و کارآفرین این صنف در اولویت طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا قرار بگیرند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول