اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است/عبور از مشکلات با انتخاب اصلح و هوشمندانه

مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش میدان و فرماندهی میدانی از هر نقش دیپلماسی، سیاسی اقتصادی و روابط بین الملل در برابر دشمن بیشتر است امروز تکلیف داریم از جهان اسلام حمایت کنیم که راهبرد امامین انقلاب و ائمه و پیامبر و در یک کلام خواست پروردگار است.

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است/عبور از مشکلات با انتخاب اصلح و هوشمندانه

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار محمدحسین سپهر در برنامه نمادین روز قدس در مصلای امام خمینی شهر یاسوج با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: ده ها سال قبل از تشکیل دولت صهیونیستی، انگلیسی‌ها برای تشکیل یک حکومت صهیونیستی در یکی از مناطق اسلامی در تکاپو و تلاش بودند.

وی گفت: با ترس و وحشتی که از جهان اسلام داشتند بر آن شدند که برای مقابله با اسلام برنامه شیطانی داشته باشند و حکومتی جعلی را در فلسطین مقدس تشکیل دهند.

شرحی از نحوه تشکیل غده سرطانی

مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: با کشتن مردم شهرها و روستاها و سر بریدن کودکان و غارت اموال دست به جنایت‌های تاریخی زدند و با کمک اروپای استعمارگر و در راس انگلیس این زخم بزرگ را در جهان اسلام ایجاد کردند.

سپهر گفت: یکی از اقدامات بسترساز تشکیل اسرائیل تکه تکه کردن امپراطوری بزرگ عثمانی بود که جمعیت صدها میلیونی داشت و سپس رژیم جعلی صهیونیستی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: بعد از آن کشورهای عربی تصمیم به مقابله گرفتند ولی در یک جنگ ناکام ۶ روزه شکست خوردند و رژیم صهیونیستی به آرزوی خود رسید با پیروزی اسرائیل بر کشورهای عربی آنها به نتیجه سازش رسیدند و با خیانت بزرگ سران عربی اسرائیل را به یک معنا پذیرفتند و این زخم بزرگ جراحات بزرگی ایجاد کرد.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس گفت: تا قبل از انقلاب اسرائیل با تسلط کامل یکه‌تاز غرب آسیا بود و با نفوذی که در دولت ها و حاکمیت‌های غیر مردمی عربی داشتند جریان صهیونیستی نه تنها در غرب آسیا بلکه با حمایت صهیونیسم جهانی کل دنیا را تحت سیطره خود قرار دادند و صهیونیست‌ جهانی در همه جا تفوق پیدا کرد.

این مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنها قدرت سیاسی اجتماعی و اقتصادی خود را بر مردم مستضعف دنیا حاکمیت بخشیدند و افسانه عدم شکست رژیم صهیونیستی در دنیا خودنمایی کرد و به جهان اسلام تیرهای زهرآگین روان کردند.

امام همه محاسبات را در هم ریخت

سپهر گفت: با پیروزی انقلاب امام فرمود که این غده سرطانی باید نابود شود و بر همین اساس تصمیم گرفت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس اعلام کند این جریان موجب وحدت جهان اسلام و ایجاد جبهه مقاومت و بسترساز مبارزه و ایستادگی و پیروزی و عقیم کردن رویاهای بزرگ نیل تا فرات شد.

وی افزود: میراث جهانی امام باعث شد که جبهه مقاومت اسلامی از تهران تا بغداد و صنعا و یمن و شاخ آفریقا و به عبارتی در سراسر جهان تشکیل شود.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان آیاتی از سوره اسرا و وعده الهی داده شده خاطرنشان کرد: در این سوره مبارکه تاکید شده که برای بار دوم بنی اسرائیل که امروز صهیونیست‌های اشغالگر تبلور آن هستند مجازات خواهند شد و این یک وعده الهی است.

سپهر گفت: با جبهه مقاومت که سردار سلیمانی ایجاد کرد آهنگ سقوط اسرائیل را جهانیان می‌شنوند و رهبری معظم انقلاب به درستی فرمودند که تا ۲۵ سال آینده چنین رژیمی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: زلف صهیونیست‌ها و غربی‌ها به هم گره خورده و اهداف مشترکی دارند آنها دنبال توسعه فرهنگ لیبرال- دموکراسی در دنیا هستند تا بتوانند اهداف خود را عملیاتی کنند.

رؤسای جمهور آمریکا دربست در اختیار صهیونیست‌ها

این مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح گفت:  آنها دنبال تسلط بر منابع دنیا و به ویژه انرژی خاورمیانه و مقابله با بنیادگرایی دینی هستند دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای آمریکا و اروپا و صهیونیست‌ها در برابر اسلام و جریان‌های اسلامی و انقلابی موضع گیری کرده و هزینه می‌کنند آنها به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی هستند و هر رئیس جمهوری قبل از حضور خود در انتخابات آمریکا تعهد می‌دهد که امنیت این رژیم را تامین کند.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی که در برابر محور مقاومت شکست خورده‌اند هزینه‌های خود را از کشورهای عربی تامین می‌کنند و در چند سال اخیر هم به این نتیجه رسیدند که اگر به دنبال کار نظامی در خاورمیانه و غرب آسیا هستند باید از نیروی کشورهای اسلامی که همان داعش و تکفیری ها بوده استفاده کنند.

وی به برخی دیگر از توطئه‌های صهیونیسم جهانی و آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: خلق بهائیت و وهابیت و جریان‌های فراماسونری و تشکیل داعش از این دست برنامه‌ها بوده که در دل جهان اسلام چنین مجموعه‌هایی را به وجود آوردند.

اسلام جعلی و مفتیان وابسته مطلوب صهیونیست‌ها

سپهر افزود: جلوگیری از دستیابی به برنامه هسته‌ای توسط کشورهای غیر وابسته و به ویژه کشورهای اسلامی از دیگر برنامه های این رژیم غاصب بوده و تعهد اصلی نتانیاهو جلوگیری از عدم دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای است زیرا آنها به دنبال انحصار هسته‌ای برای خود هستند.

وی گفت: آن‌ها پروژه ناکارآمد کردن ارتش کشورهای اسلامی را دنبال می کنند اما امروز ارتش کشورهای اسلامی مثل ایران و سوریه و عراق قدرتمند تر از گذشته هستند.

سپهر یادآور شد: آنها به دنبال اسلام جعلی و مفتیان وابسته به خود و تلاش برای نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی و دمیدن اختلاف میان جمهوری اسلامی و اعراب هستند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه از سال ۱۹۴۸ تا کنون بیش از ۲۰۰ قطعنامه علیه رژیم اشغالگر قدس صادر شده و هیچ کدام از آنها اجرا نشده است گفت: نفوذ یکی دیگر از راهبردهای آنها در کشورهای اسلامی است به شکلی که پیش از انقلاب صهیونیست‌ها در ارتش، پلیس و صدا و سیما و سایر ارکان ایران نفوذ داشتند.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح به برخی دیگر است از توطئه‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آنها در شهادت سردار سلیمانی دست داشتند و ردپای آن‌ها در این جنایت هم دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات بزرگی در حال رخ دادن است که نمونه‌ای از آن دعوای احزاب در تشکیل دولت رژیم صهیونیستی گفت: آنها به وضعیتی رسیده‌اند که حزب الله لبنان و فلسطینی‌ها به تنهایی از پس آن‌ها برمی‌آیند و دیگر نیازی به دیگران نیست.

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است

سپهر یادآور شد: نقش میدان و فرماندهی میدان از هر نقش دیپلماسی، سیاسی اقتصادی و روابط بین الملل در برابر دشمن بیشتر است امروز تکلیف داریم از جهان اسلام حمایت کنیم که راهبرد امامین انقلاب و ائمه و پیامبر و در یک کلام خواست پروردگار است.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: روز قدس  مرکز و محور وحدت جهان اسلام برای نابودی اسرائیل است و همچنین ایجاد تمدن نوین اسلامی، امروز تکلیف ما ساخت تمدن اسلامی است که برای رسیدن به این منظور نیاز به تولید علم و ثروت داریم.

وی گفت: در صحنه انتخابات هم باید حضور پرشور پیدا کنیم تا مقبولیت و مشروعیت نظام را به رخ جهانیان بکشیم و با حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه به دنیا ثابت کنیم که برای اعتلای انقلاب تمام قد در میدان حضور پیدا خواهیم کرد.

این مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مشکلات کشور از اقتصاد گرفته تا وضعیت فعلی کرونا با حضور همه جانبه پای صندوق‌ها و انتخاب اصلح به تدریج برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول