اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کارکنان «اورژانس اجتماعی» از واکسن محروم هستند/ علوم پزشکی: اولویت بندی تزریق با وزارت بهداشت است

کارکنان اورژانس اجتماعی در میان گروه‌های اولویت دار دریافت واکسن قرار ندارند، این درحالی است که از ابتدای شیوع کرونا، کارکنان این بخش با مسئله کنترل بیماری و خدمات رسانی به بیماران درگیر بودند.

کارکنان «اورژانس اجتماعی» از واکسن محروم هستند/ علوم پزشکی: اولویت بندی تزریق با وزارت بهداشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «اورژانس اجتماعی» یکی از گروه‌هایی بود که از ابتدای کرونا مشغول خدمت رسانی بودند، رسیدگی به سالمندان و انجام امورات آنان، گرفتن تست‌های کرونا و رفت و آمد مکرر به مراکز درمانی بخشی از فعالیت‌های این قشر محسوب می‌شود اما با این وجود این گروه شغلی در اولویت دریافت واکسن قرار ندارند و همین مسئله موجب سوالاتی شده است.

انتظار می‌رفت که این گروه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در لیست دریافت واکسن قرار بگیرند اما این موضوع به نتیجه نرسیده است. در همین خصوص مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نحوه برنامه ریزی تزریق واکسن کرونا یک برنامه کشوری است که توسط وزارت بهداشت تنظیم می‌شود و در سراسر کشور اجرا می‌گردد.

وی افزود: در این برنامه، کادر درمان اولویت اول دریافت واکسن بودند که این موضوع در استان انجام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برنامه بعدی وزارت بهداشت، تزریق واکسن به بیماران خاص و سالمندان است که این موضوع هم اکنون در استان کرمانشاه آغاز شده است.

محمدی بیان کرد: هرگونه برنامه ریزی قرار گرفتن مشاغل و یا افراد جهت دریافت واکسن کرونا با وزارت است و اگر قرار باشد گروهی اضافه گردد، برنامه آن توسط وزارت بهداشت تنظیم و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول